استقلالی‌ها 39 درصد سود کردند / استقلال بالاتر از موتوژن، سیدکو و حتاید / استقلال 202 امین نماد پرارزش بازار سهام شد


بورس نیوز: پس از حضور سرخابی‌ها در بازار سهام، اهالی ورزش هم به فضای معاملات بازار سرمایه توجه ویژه‌ای پیدا کردند. امروز بازار پایه فرابورس شاهد بازگشایی " استقلال" در بازار پایه نارنجی بود. اتفاقی که "استقلال" را به عنوان اولین تیم...

بورس نیوز:

پس از حضور سرخابی‌ها در بازار سهام، اهالی ورزش هم به فضای معاملات بازار سرمایه توجه ویژه‌ای پیدا کردند. امروز بازار پایه فرابورس شاهد بازگشایی " استقلال" در بازار پایه نارنجی بود. اتفاقی که "استقلال" را به عنوان اولین تیم ورزشی راهی بازار سهام کرد.

استقلالی‌ها 39 درصد سود کردند / "استقلال" بالاتر از موتوژن، "سیدکو" و "حتاید" / "استقلال" 202 امین نماد پرارزش بازار سهام شد

نکته مهم در بازگشایی "استقلال" قیمت بازگشایی این نماد است، جایی که استقلال پس از یک پروسه مچینگ طولانی در قیمت ۴۰۵ تومان قیمت خورد. با توجه به قیمت ۲۹۱ تومانی عرضه اولیه "استقلال"، سهامداران "استقلال" که در عرضه اولیه این نماد حضور داشتند بازدهی بیش از ۳۹ درصدی را به جیب زدند؛ که سرآغاز خوبی می‌تواند برای سهامداران تیم‌های ورزشی در بازار سهام باشد و باید دید این صنعت جدید در ادامه مسیر خود روز‌های مناسبی را دنبال می‌کند و یا فضا به شکل دیگری دنبال می‌شود.

ارزش روز ۴ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومانی استقلال / استقلال در رده ۲۰۲ ام پر ارزش‌ترین نماد‌های بازار سهم

نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص استقلال، ارزش روز این نماد است، با توجه به تعداد سهام و کشف قیمت "استقلال" در ۴۰۵ تومان، ارزش بازار این نماد به ۴ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان رسید که این باشگاه را در مقیاس سهام زیر ۵ هزار میلیارد تومان قرار می‌دهد. با ثبت این ارزش روز، استقلال ۲۰۲ امین نماد پر ارزش بازار سهام شد.

"استقلال" بالاتر از موتوژن ، "سیدکو" و "حتاید"

نزدیک‌ترین سهم‌ها در این طبقه به استقلال، سهم‌هایی همچون داروسازی اکسیر در نماد "دلر" با ارزش روز ۴ هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان، موتوژن در نماد "بموتو" با ارزش بازار ۴ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان، سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان در نماد "سیدکو" با ارزش ۴ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان و تاید واتر خاورمیانه در نماد "حتاید" با ارزش بازار ۴ هزار و ۱۵۸ میلیارد تومان است.

پایان مطلب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!