طرح برخورد جدی با سارقان خشن و مسلح در تهران / 400 تیم عملیاتی در کلانتری ها


طرح برخورد جدی با سارقان خشن و مسلح در تهران / 400 تیم عملیاتی در کلانتری ها

حوادث رکنا: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح مقابله با سارقان به‌عنف، زورگیری و حاملان سلاح سرد غیر‌متعارف، توسط ۴۰۰ تیم عملیات کلانتری‌ها در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ظهر روز یکشنبه یکم شهریور‌ماه، طرح مقابله با سارقان به‌عنف و زورگیری و حاملان سلاح سرد غیر‌متعارف، توسط پلیس پیشگیری پایتخت اجرا شد.

وی افزود: این طرح با تشکیل 400 تیم عملیاتی کلانتری و گروه‌های ضربت که به‌صورت محسوس و آشکار در سطح شهر تهران فعال هستند، اجرا می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر‌، چماق و... از متهمان، آنها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آنها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه خودروی متهمان به‌سادگی از پارکینگ ترخیص نخواهد شد، تصریح کرد: در صورت کشف این‌گونه سلاح‌های سرد نامتعارف، متهمان باید ثابت کنند که سلاح‌ها را از کجا تهیه کردند و چه‌قصدی برای حمل آنها داشته‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران متذکر شد: متهمان دستگیرشده در این طرح برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات بیشتر به مرجع قضایی معرفی خواهند شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس