تقدیراز پزشکان تیم ملی فوتبال با حضور علی پروین


تقدیراز پزشکان تیم ملی فوتبال با حضور علی پروین

به مناسبت روز پزشک از کادر پزشکی تیم ملی فوتبال تقدیر شد.

به گزارش رکنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم تجلیل از کادر پزشکی تیم های ملی با حضور میرشاد ماجدی، حسن کامرانی‌فر، احسان اصولی، محمدرازی، غلامرضا جباری، علیرضا امامی‌فر، سید علی میرغفاری، داوود پرهیزکار، لیلا یار محمدی و پزشکان و فیزوتراپیست های تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان صبح امروز در سالن کنفرانس هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

در این مراسم رازی و ماجدی دقایقی را برای کادر پزشکی تیم‌ها صحبت کردند و در ادامه پیش از آغاز مراسم اهدای لوح تقدیر به کادر پزشکی تیم ها، علی پروین به همراه حمید استیلی در جمع پزشکان و مسئولین فدراسیون حضور یافته و از پزشکان و فیزیوتراپیست های تیم‌های ملی تقدیر کردند.

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک گفت :میدانم که به غیر از تیم‌‌ملی فوتبال بزرگسالان آقایان به کادر پزشکی دیگر تیم ها آنطور که باید نتوانستیم خدمت کنیم، سعی می کنیم آن چیزی که شایسته است برای تیم‌های پایه انجام بدهیم و امیدوارم با برنامه‌ریزی که صورت می گیرد، از این پس به بهترین نحو و بیشتر از گذشته اقدامات لازم را انجام دهیم. چرا که حمایت‌ها و تلاش‌های شما عزیزان برای هر چه بهتر شدن شرایط بازیکنان تیم های ملی، بر کسی پوشیده نیست و این امر ارزنده است و جای تقدیر دارد. باید قدر زحمات و تلاش های کادر پزشکی تیم‌های ملی را بدانیم.

وی ادامه داد: از زمانی که نوروزی و رازی با بنده در خصوص تجهیز داروخانه مرکز ملی فوتبال صحبت کردند، زمان زیادی نمی گذرد و بلافاصله اقدامات لازم به منظور تجهیز داروخانه صورت گرفت که هم اکنون این مرکز مجهز به تمام اقلام درخواستی کمیته پزشکی است. در واقع با حمایت‌های دولت، مجلس، سازمان لیگ و یکی از اعضای هیئت رئیسه آقای اصولی این اقدام صورت گرفت.

سرپرست فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص پرداخت معوقه‌های کادر پزشکی تیم های ملی گفت: نمی‌دانم چرا تاکنون پرداخت حقوق‌های پزشکان انجام نشده بود و بار مسئولیت بر دوش ما قرار گرفت. سعی کردیم که در مناسب ترین زمان، این مسئولیت را به بهترین نحو انجام دهیم و این موضوع را به فدراسیون بعدی منتقل نکنیم. امیدوارم بعد از انتخابات هشتم شهریور ماه، هر عزیزی که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود با فراغ بال و یک بار سبک تر ادامه کار را پیش ببرد.

ماجدی در پایان گفت: در فوتبال علاقه و عشق حرف اول را می‌زند. کسی که وارد فوتبال می‌شود با جان و دل کار می‌کند. اینطور نیست که یک پزشک و فیزیوتراپ بیاید در فوتبال سرمایه‌گذاری کند و موفق شود. تنها قشری که در فوتبال سود می‌کنند بازیکنان و مربیان هستند(با خنده) و چه بخواهیم چه نخواهیم در تمام دنیا این موضوع شکل گرفته است. از تمامی عزیزانی که به خاطر علاقه خودشان در این فوتبال زحمت می‌کشند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا