کرونا جان 45 ایرانی دیگر را گرفت / بستری 541 بیمار جدید کرونا در ایران


کرونا جان 45 ایرانی دیگر را گرفت / بستری 541 بیمار جدید کرونا در ایران

رکنا: تازه ترین آمارهای ابتلا، مرگ و میر و واکسیناسیون کرونا در ایران تا امروز چهارشنبه 2 شهریور 1401 اعلام شد که براساس آن، در 24 ساعت گذشته، 541 بیمار جدید مبتلا به کرنا در ایران بستری شده اند و متاسفانه 45 هموطن دیگر بر اثر ابتلاب به کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش رکنا، در شرایطی که در موج هفتم کرونا قرار گرفته ایم، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تازه ترین آمارهای مربوط به کرونا در ایران شامل آمار مرگ و میر، تزریق واکسن کرونا و سایر آمار کرونا در کشورمان را تا روز چهارشنبه دوم شهریور به شرح زیر اعلام کرد:

تا کنون ۶۴ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۹۸۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۷۱۱ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۵۷۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۲۶۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶۶ هزار و ۵۸۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۲ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۹۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۵۹۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۵۵۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۲۵۶ هزار و ۸۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۲۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۱۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۰۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا