قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز دوم شهریور ماه / طلا ارزان شد


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز دوم شهریور ماه / طلا ارزان شد

امروز در بازار ارز و طلا قیمت دلار در صرافی ملی برای خرید ۲۷۳۶۲ تومان و قیمت طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون ۲۳۶ هزار ۲۰۱ تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا امروز ۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون ۲۳۶ هزار ۲۰۱ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱ میلیون و ۶۴۸ هزار ۲۶۸ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۴۵٫۴۷ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت مثقال طلا به ۵ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز ۲ شهریور ماه

امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۲۲ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۳۴۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، قیمت دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۳۶۲ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۶۳۷ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت سکه امروز دوم شهریور ماه

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز به ۱۳ میلیون ۴۸۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون ۹۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون ۹۵۰ تومان است.

قیمت ارز ۲ شهریور ماه

نرخ ارزهای مختلف در بازار امروز به شرح زیر است:

قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۲ شهریور ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۲۴۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۵۳۲ تومان برای فروش اعلام شد. همچنین قیمت لیر امروز در بازار ارز تهران به هزار و ۶۰۰ تومان رسید. قیمت پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۳۴ هزار و ۲۷۶ تومان است. کانون صرافان قیمت درهم را ۷ هزار و ۴۸۵ تومان برای خرید و ۷ هزار و ۶۵۶ تومان برای فروش اعلام کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...