برخورد با جریان های سازمان یافته در فضای مجازی در حوزه عفاف وحجاب


برخورد با جریان های سازمان یافته در فضای مجازی در حوزه عفاف وحجاب

اراک- فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه فراجا کار خود را در حوزه عفاف و حجاب با برنامه‌ریزی شروع کرده است، گفت: با جریان های سازمان یافته فضای مجازی در حوزه عفاف وحجاب برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری در دیدار نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه ارتقای امنیت اخلاقی نیاز جامعه است، بیان داشت: یکی از وظایف اصلی پلیس مقابله با ناهنجاری‌های حوزه امنیت اخلاقی و حفظ و ارتقای شأن این مهم در جامعه است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی ۳۰ دستگاه در امر عفاف و حجاب دخالت دارند، خاطرنشان کرد: همکاران ما در مجموعه پلیس کشور اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده‌اند و خواستار کمک سایر دستگاه‌های دخیل در این امر هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: پلیس هیچ‌وقت کار را تعطیل نکرده و با برنامه‌ریزی مدون و تلاش، همکاران در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

اشتری ادامه داد: مجموعه فراجا کار خود را در حوزه عفاف و حجاب با برنامه‌ریزی شروع کرده و در این زمینه با جریان‌های سازمان‌یافته هم در فضای مجازی و هم در اماکن و معابر برخورد کرده است البته بیشتر به دنبال باندها و شبکه‌ها هستیم که همکاران ما در این زمینه اقدامات خوب و ارزنده‌ای را انجام داده‌اند.

وی به همکاری برخی از دستگاه‌های دخیل در امر عفاف و حجاب با پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: البته در اقدامات میدانی پلیس بهتر و قوی‌تر عمل کرده است.

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن مصوبه شورای عالی فرهنگی در حوزه برخورد با متخلفان عفاف و حجاب و استفاده از محدودیت‌های اجتماعی برای افراد متخلف و هنجارشکن از بازدارندگی خوبی برخوردار شود.

اشتری به اقدامات ارزنده پلیس در حوزه‌های دیگر امنیتی در سطح کشور اشاره و بیان داشت: در بحث امنیت اجتماعی، برخورد با اراذل و اوباش، جمع‌آوری معتادان و دستگیری موادفروشان و همچنین برخورد با سارقان به صورت شبانه‌روزی در تلاشیم، اگر چه مسئله اقتصادی تأثیر بسزایی دارد اما هزینه‌های جرم پایین است و بازدارندگی برخوردار نیست.

وی از ارائه خدمات به شهروندان در خصوص اربعین حسینی (ع) خبر داد و اظهار داشت: ۳۰ هزار نفر از همکاران ما در مجموعه پلیس به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به زائران برای ارائه به موقع گذرنامه و تأمین امنیت در مرزها هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین به رضایتمندی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم از پلیس در تأمین امنیت جامعه اشاره کرد و افزود: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته پلیس به لحاظ کسب رضایتمندی شهروندان از رتبه خوبی برخوردار است.

اشتری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی به لحاظ تعدد شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی و مشکلات کارگری با مسائل زیادی روبه رو بوده و همچنین به دلیل معبر بودن بسیاری از محموله‌های کالای قاچاق و مواد مخدر از این استان عبور می‌کنند، اما با تلاش‌های صورت گرفته فرمانده و مجموعه انتظامی استان به لحاظ امنیتی از رتبه خوبی در کشور برخوردار است.

وی تصریح‌کرد: کارکنان انتظامی همانند سایر نیروهای مسلح یکپارچه برای تحکیم و پاسداری از امنیت با هر نا منی مقابله می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن