طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش خوشمزه به 3 روش آسان در منزل


طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش خوشمزه به 3 روش آسان در منزل

مرغ یکی از مواد غذایی بسیار محبوب آشپزان به شمار می رود، زیرا می توانند انواع غذای خورشتی، سوپ و فست فودی را با این این ماده غذایی آماده کنند.

مرغ یکی از مواد غذایی بسیار محبوب آشپزان به شمار می رود، زیرا می توانند انواع غذای خورشتی، سوپ و فست فودی را با این این ماده غذایی آماده کنند. ساندویچ مرغ یکی از محبوب ترین ها در میان غذا های فست فودی به شمار می آید که به روش های مختلفی می توانید آن را در منزل آماده کنید. در این مقاله قصد داریم دستور پخت ساندویچ مرغ ریش ریش با رب گوجه، قارچ و سرد را به شما آموزش دهیم.

ساندویچ مرغ ریش ریش با رب گوجه

طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش خوشمزه به 3 روش آسان در منزل

برای تهیه این ساندویچ خوشمزه مواد زیر را باید آماده کنید:

  • یک عدد سینه مرغ
  • یک عدد سیب زمینی
  • ۳ قاشق غذاخوری رب
  • یک عدد گوجه
  • زردچوبه و فلفل به مقدار لازم

ابتدا مرغ را آبپز کنید، سپس به صورت ریش ریش در بیاورید. سیب زمینی ها را نگینی خرد نمایید و به همراه مرغ، درون ماهیتابه تفت دهید. گوجه را به صورت پوره در بیاورید و به مواد خود بیفزایید. نصف لیوان آب جوش را به همراه رب و زردچوبه و فلفل به ماهیتابه خود افزوده و درب آن را بگذارید. بعد از اینکه آب مواد خشک شد، آن ها را در میان نان لواش یا باگت قرار دهید و به همراه خیارشور و گوجه ساندویچ های خوشمزه را آماده کنید.

همانطور که مشاهده کردید این ساندویچ خوشمزه شاید در کمتر از ۲۰ دقیقه آماده شود. اگر علاقه مند به یادگیری غذا های سریع و آسان در منزل هستید، پیشنهاد می کنیم مقالات مجله اسنپ مارکت در این زمینه را از دست ندهید.

ساندویچ مرغ ریش ریش با پنیر پیتزا

طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش خوشمزه به 3 روش آسان در منزل

جهت تهیه ساندویچ لذیذ مواد زیر را تهیه نمایید:

  • دو عدد سینه مرغ
  • یک عدد پیاز
  • ۱۰۰ گرم قارچ
  • زردچوبه و فلفل به مقدار لازم
  • یک پیمانه پنیر پیتزا
  • یک عدد سیب زمینی
  • ۴ عدد نان باگت

مرغ ها را در آب جوش به همراه زردچوبه بجوشانید، سپس به صورت ریش ریش شده در بیاورید. درون یک ماهیتابه پیاز را به همراه قارچ و سیب زمینی به خوبی تفت دهید. زردچوبه و فلفل را نیز به مواد خود بیفزایید، سپس مرغ های ریش شده را به ماهیتابه اضافه کنید.

تمامی مواد را مجددا تفت دهید تا محتویات شما پخته شود. ترکیب خود را درون نان باگت بریزید و آن ها را درون یک ظرف تفلون بچینید. روی هر ساندویچ را به مقدار کافی پنیر پیتزا قرار دهید. ظرف را برای ۱۵ دقیقه در فر بگذارید تا در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد، ساندویچ های شما آماده شود.

مطمئناً طرز تهیه این ساندویچ برای شما جدید و خلاقانه بود. اگر می خواهید غذا های هایی از این دست که دستور پخت های متفاوتی دارند را مشاهده کنید، پیشنهاد می کنیم از مجله اسنپ فود دیدن نمایید.

ساندوچ مرغ ریش ریش سرد

طرز تهیه ساندویچ مرغ ریش ریش خوشمزه به 3 روش آسان در منزل

ممکن است در مقالات آموزش آشپزی مختلف، این غذا به صورت های سخت و زمان ‌بری آماده شود ولی دستور پخت ساندویچ مرغ ریش ریش شده سرد بسیار آسان و سریع می باشد. کافیست یک عدد سینه مرغ را درون آب به همراه زردچوبه و پیاز بجوشانید تا به خوبی پخته شود. مرغ را به صورت ریش در بیاورید و به آن نمک و فلفل سیاه بیافزایید. درون یک ظرف دیگر پیاز خرد شده را به همراه جعفری مخلوط کنید. چند تکه گوجه ورقه شده و خیارشور را نیز به مواد خود بیفزاید. نان باگت را باز کرده و از ترکیب مرغ و پیاز جعفری درون آن قرار دهید و این ساندویچ خوشمزه را نوش جان کنید.

مطمئناً ساندویچ های دیگری نیز می توانید با مرغ ریش ریش شده آماده کنید. سه مورد از معروف ترین ساندویچ ها در این مقاله معرفی شد. اگر علاقه مند به آموزش انواع ساندویچ سرد و گرم با مرغ هستید، پیشنهاد می کنیم از بخش آموزش آشپزی مجله اسنپ اکسپرس و مقالات آن دیدن نمایید. در مقالات این مجله، به صورت مرحله به مرحله تمامی غذا های یاد شده به همراه ترفند های خوشمزه شدن آن، قرار داده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط