اکران «نمایش رادیویی» در دوازدهمین جشنواره کالیفرنیا


اکران «نمایش رادیویی» در دوازدهمین جشنواره کالیفرنیا

فیلم کوتاه «نمایش رادیویی» به کارگردانی امین مختاری و شاهین جوادی‌نژاد به دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی Lift-Off آمریکا راه یافت.

اکران «نمایش رادیویی» در دوازدهمین جشنواره کالیفرنیا

به گزارش ایران اکونومیست، فیلم کوتاه نمایش رادیویی ساخته امین مختاری و شاهین جوادی‌نژاد در دوازدهمین جشنواره Lift-Off آمریکا و به عنوان فیلم کوتاه منتخب در بخش First-Time Filmmakers به نمایش درمی‌آید. این جشنواره از ۲۲ آگوست تا پنجم سپتامبر (۳۱ مرداد تا ۱۴ شهریور) در منطقه پاین‌وود واقع در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

در توضیح نمایش رادیویی آمده است: فردی در انتظار نامه دریافت ترفیع شغلی خود و آماده برای جابه‌جایی است اما شندین خبری مبنی بر استعفای رییس جمهور از رادیو، روز متفاوتی را برای او رقم می‌زند...

امین مختاری فارغ‌التحصیل کارشناسی فیلمنامه‌نویسی از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است. از فعالیت‌های هنری مختاری می‌توان به نگارش چندین فیلمنامه از جمله چمدان دستی اشاره کرد که چند جایزه جهانی را نیز به خود اختصاص داده است. عضویت در هیات انتخاب یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه امید و عضویت در هیات انتخاب دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه iesff اسپانیا در کارنامه او به چشم می‌خورد.

شاهین جوادی‌نژاد فارغ‌التحصیل کارشناسی سینما از دانشگاه هنر است. وی تهیه‌کننده و نویسنده پادکست علمی استرینگ ‌کست بوده و به عنوان برگزارکننده رویدادهایی مانند تدکس دانشگاه هنر، جشنواره فیلم iesff و ... فعالیت داشته است. جوادی‌نژاد همچنین نویسندگی و ساخت چند فیلم کوتاه و همچنین جوایز جهانی متعددی را در کارنامه هنری خود دارد.

عوامل اصلی این فیلم کوتاه نیز عبارت اند از: مجید یزدانی مدیر فیلمبرداری، شاهین جوادی‌نژاد نویسنده، رضا محمدخانی، مهدی اسدی، مارال محمدی و نازنین تامرادی بازیگران، رامین ابوالصدق طراح و ترکیب صدا، حامد حسین‌زاده صدابردار، بابک کشن فلاح طراح گریم، علی نجاریان مدیر تولید، علی قدیریان طراح صحنه، علی نصیر دستیار کارگردان، علی عزیزی عکاس و حامد هاشمی طراح پوستر.

شبکه جهانی جشنواره فیلم Lift-Off، هر ساله در کشورهای مختلف همچون انگلستان، آمریکا، استرالیا، هلند، آلمان، کانادا، ژاپن و... برگزار می‌شود. جشنواره Lift-Off به صورت فصلی برگزار می‌شود و برگزیدگان جشنواره در اکران عمومی معرفی خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403