گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی شهرها/ اهواز گرم‌ترین شهر کشور


گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی شهرها/ اهواز گرم‌ترین شهر کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور و در پنج روز آینده در نیمه شرقی و بخش‌هایی از جنوب کشور، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در پنج روز آینده ابرناکی و بارش خفیف باران در ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در بخش‌هایی از نوار شرقی کشور، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: در سه روز آینده در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور پدیده غبار موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد.

ضیائیان گفت: در پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از جنوب کشور وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: امروز و فردا شمال خلیج فارس و در پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 32 و 20 درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود:‌ روزهای آینده اهواز با بیشینه دمای 46 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403