فرصت رقابت در سی و سومین جشنواره تئاتر فارس برای تمامی هنرمندان


فرصت رقابت در سی و سومین جشنواره تئاتر فارس برای تمامی هنرمندان

شیراز - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: فرصت رقابت در سی و سومین جشنواره تئاتر فارس برای تمامی هنرمندانی که حتی آثار آنها اجرای عمومی نداشته فراهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول موسوی نژادیان، جشنواره تئاتر فارس را مهمترین رویداد هنری در حوزه تئاتر دانست و گفت: امسال برای هنرمندانی که آثار آنها اجرای عمومی نشده نیز فرصت رقابت در جشنواره فراهم شده است. سال‌های گذشته اجرای عمومی اثر ارسالی به جشنواره الزامی بود اما امسال این شرط حذف شده است.

وی شعار سال ۱۴۰۱، ترویج فرهنگ اهل بیت (ع)، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و پرداختن به شخصیت‌ها و مفاخر استان فارس را از محورهای اصلی جشنواره برشمرد و افزود: با حضور چهره‌های مجرب این رشته چون «محمد فیلی» که دبیر جشنواره است و «محمود پاک نیت» که در شورای سیاستگذاری جشنواره همکاری دارد، امسال در حوزه تئاتر اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: آثاری که به جشنواره بین المملی، فجر راه پیدا کنند، در استان حمایت خواهد شد.

احمد وامق دبیر اجرایی جشنواره و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان نیز خاطر نشان کرد پس از، سال‌ها تلاش استان فارس ۴ سال متوالی از سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ در جشنواره بین المللی فجر اثر داشته است امسال هم امیدواریم هنرمندان استان فارس در این جشنواره خوش بدرخشند.

وی تصریح کرد: مهلت ارسال فیلم آثار ۱۰ آبان، و زمان اعلام نتایج ۲۰ آبان و اختتامیه جشنواره اواخر آبان یا اوایل آذرماه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق