غول استقلال همچنان تنها گزینه خرید پرسپولیس


غول استقلال همچنان تنها گزینه خرید پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس همچنان دنبال عقد قرارداد رسمی با مهاجم پیشین استقلال تهران است.

به گزارش خبرنگار مهر، خروج شیرزود تمیروف از لیست بازیکنان فصل جاری تیم فوتبال پرسپولیس، شیخ دیاباته را در آستانه پیوستن به این تیم قرار داد اما مهاجم پیشین الغرافه قطر تغییر ناگهانی در تصمیم خود گرفت تا از پرسپولیس فاصله بگیرد.

او که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در لیگ برتر ایران دارد مشکلات شخصی را دلیل تعلل در عقد قرارداد با پرسپولیس عنوان کرد.

با این حال باشگاه پرسپولیس همچنان روی جذب او اصرار دارد تا این بازیکن بلندقامت فعلا تنها گزینه جذب برای حضور در جمع مهاجمان قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای جذب دیاباته ۴۲۰ هزار دلار کنار گذاشته است به دیر برنامه‌های او فرصت داده است تا پایان هفته آینده برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی تصمیم‌گیری کند.

گل محمدی نیز با توجه به کمبود بازیکن آزاد روی او نظر مثبت دارد تا او را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر در اختیار داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ساعت ۱۹ جمعه هفته جاری مقابل آلومینیوم اراک سومین بازی فصل خود را انجام می‌دهد که در دو دیدار ابتدایی موفق به باز کردن دروازه حریفان خود نشد تا مقابل ذوب آهن و فولاد به تساوی بدون گل برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس