چگونه رضا نوروزی ورزشکار شایسته شد؟/ رمزگشایی از حضور سلبریتی ها در مسابقه فیتنس


چگونه رضا نوروزی ورزشکار شایسته شد؟/ رمزگشایی از حضور سلبریتی ها در مسابقه فیتنس

رییس کمیته فیتنس در خصوص حضور برخی چهره های سرشناس به عنوان هیات ژوری در مسابقات فیتنس توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، 27 و 28 مرداد در تهران دومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور برگزار شد و به واسطه حضور برخی از چهره های نامدار چه به عنوان ورزشکار و چه به عنوان مهمان، این رقابت ها بیش از قبل مورد توجه مخاطبان فیتنس قرار گرفت.
از قهرمانی رضا نوروزی آقای گل سابق فوتبال تا انتخاب او و مهدی ماهانی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان ورزشکار شایسته مسابقات تا حضور برخی چهره های هنری و ورزشی به عنوان هیات ژوری، اتفاقاتی بود که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.
امیر زندی، رییس کمیته فیتنس در خصوص هیات ژوری متشکل از چهره هایی همچون علیرضا حیدری، منوچهر هادی، بهرنگ علوی، مصطفی جعفری، سیدمصطفی احمدی، پدرام کریمی، علی لهراسبی و دانیال عبادی گفت: با هماهنگی که با اسپانسر مسابقات داشتیم، قرار بر این شد در پایان مسابقات و بعد از اینکه نفرات برتر هر دسته توسط داوران معرفی شدند، یک نفر را به عنوان ورزشکار شایسته توسط هیات ژوری که غالبا هنرمندان شناخته شده بودند، معرفی کنیم. البته که این اتفاق در نهایت برای دو نفر رخ داد، اما در مجموع انتخاب ورزشکار شایسته به عنوان یک مدل برای اسپانسر مسابقات ربطی به مسائل فنی و داوری مسابقات و کمیته فیتنس نداشت و یک انتخاب کاملا سلیقه ای بود.
وی افزود: در مجموع هدف ما از چنین کاری، این بود که در پایان مسابقات بتوانیم ورزشکاران را به عنوان چهره تبلیغاتی به یکی از صنایع یا برندها معرفی کنیم. این اتفاق در مسابقات بعدی نیز ادامه دار خواهد بود و این بار هم بازخورد خوبی از این ماجرا گرفتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!