مس همه را شگفت زده کرد/عالی نیستم اما عاطفی هستم


مس همه را شگفت زده کرد/عالی نیستم اما عاطفی هستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فشارهایی ایجاد شد که من واکنش در کنار زمین داشتم اما من یک آدم عاطفی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از بازی استقلال تهران و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: همه دیدید که مس در بازی با پیکان شگفتی آفرید. آنها که تازه به لیگ برتر آمده، نشان دادند تیم خوبی هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره میزان شناخت خود از بازیکنان افزود: نمی‌شود شناخت ۱۰۰ درصدی ایجاد شود. ایده‌های زیادی در فاز حمله و دفاع دارم. زمان می‌خواهم تا آنها را عملی کنم. از رفتار بازیکنانم فعلا راضی هستم و مسائلی که مد نظرم است، در میدان پیاده می‌شود.

او درباره شیوه بازی استقلال تصریح کرد: بازی فقط بحث تهاجمی نیست. در بازی مقابل سپاهان و ملوان، حریف منتظر تنها فرصت‌های گلزنی بود. مس کرمان تیمی است که می‌خواهد از استقلال امتیاز بگیرد و منتظر اشتباهات کوچک است تا به گل برسد. اگر بخواهیم مثبت پیش برویم و مثبت کار کنیم، می‌توانیم ریسک کنیم. ما تیمی نخواهیم بود که منتظر حریف باشیم. باید حریف خود را کنترل کنیم و برای اینکه این طور بازی کنیم، باید از نظر فیزیکی و ذهنی آماده باشیم.

ساپینتو درباره بحث جادوگری که پیرامون بازی با مس و سایر دیدارها مطرح شده است تاکید کرد: دوست ندارم به این مسائل اعتقاد داشته باشم. یک نفر در فوتبال به من گفت امکان هر چیزی وجود دارد. برخی مربیان را می‌شناسم که خرافاتی هستند. من مذهبی هستم و وارد این مسائل نمی‌شوم.

ساپینتو درباره صحبت از قهرمانی‌های متعدد با این تیم گفت: این چیزی است که آرزوی من است و سعی و تلاش خود را می‌کنیم. ما در این موضوع تنها نیستیم و سه تیم دیگر هم همین آرزو را دارند. هدف ما بازی بعدی است که انجام می‌دهیم.

او درباره ترکیب دفاعی تیمش گفت: من نمی‌خواهم درباره استراتژی تیم صحبت کنم. ما برای هر بازی استراتژی متفاوت داریم. فردا خواهید دید که چه برنامه‌ای داریم.

سرمربی استقلال درباره حضور هواداران زن و مرد در استادیوم آزادی خاطرنشان کرد: منتظر هستم که این فضای عالی را با خانواده خودم و طرفداران تجربه کنم. امیدوارم هیجان را تا آخرین لحظه بازی ببینم. فردا همه باهم می‌جنگیم. ۹۰ دقیقه می‌جنگیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

او درباره رفتارهای خود در دو دیدار گذشته استقلال تصریح کرد: یک فرد عاطفی هستم اما در آخرین بازی، یک بخش‌هایی از بازی ناامیدکننده بود. ما خوش‌شانس نبودیم و گل خوردیم. تصمیم‌های غلط داوری هم در بازی با ملوان تأثیرگذار بود. در بازی با سپاهان هم یک پنالتی برای ما نگرفتند. این چیزها دست به دست هم داد که واکنش داشت. باشم در آخرین بازی هم گل پیمان بابایی درست بود. بعضی وقت‌ها این چیزها باعث واکنش آدم می‌شود. من نمی‌خواهم کسی به کس دیگر بی‌احترامی کند. در بازی با ملوان، گروه پزشکی زمین تحریکم کرد. آن‌ها برای حمایت از تیم‌شان نمی‌آیند بلکه باید کار خودشان را انجام دهند. ببخشید که من عالی نیستم. من به عنوان مربی باید رفتار خوبی داشته باشم اما نباید تحریکم کنند.

سرمربی استقلال افزود: امیدوارم داوران با ما عادلانه برخورد کنند. شاید برخی اوقات موافق تصمیم داور نبودم. من آخر بازی با داور صحبت کردم و مؤدبانه برخورد کردم. شاید ۲ نفر عقیده مختلف داشته باشند و باید صحبت کنیم تا وضعیت مشخص شود. ما در هر بازی ۳ تیم داریم و هر تیم می‌خواهد بهترین خود را نشان دهد. باید یک نتیجه عادلانه رقم بخورد. وقتی می‌بینم که آنها عملکرد خوبی دارند، انتظار دارم که این فرصت را بدهند که با داوران صحبت کنم. من با داوران مشکلی ندارم. شاید با برخی تصمیم‌های آن‌ها مشکل داشته باشم. امیدوارم آن‌ها از کارت‌های خود استفاده نکنند. برخی اخبار هم نادرست منتشر شده است و این مساله شکل کمدی دارد و من ترسی از این مسائل ندارم. پلیس یک حرفی زد که نادرست بوده است و این مساله به یک کنفرانس خبری در پرتغال مربوط می‌شود.

او در پایان یادآور شد: من می‌خواهم درباره زنان ایرانی صحبت کنم. این خبر خیلی خوبی است که به ورزشگاه می آیند. استادیوم بدون حضور بانوان فضای خوبی ندارد. بهترین تصمیم در این رابطه گرفته شده است. به بانوان طرفدار استقلال تبریک می‌گویم و این برای من افتخار است اولین تجربه ام با حضور آنها رقم می‌خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری