هفته سوم لیگ برتر| آلومینیوم- پرسپولیس؛ سرخپوشان مقابل گربه‌سیاه/ جنگ ستارگان در سیرجان


هفته سوم لیگ برتر| آلومینیوم- پرسپولیس؛ سرخپوشان مقابل گربه‌سیاه/ جنگ ستارگان در سیرجان

چهار مسابقه پایانی هفته سوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه برگزار می‌شود که آلومینیوم اراک میزبان پرسپولیس است و در سیرجان گل‌گهر به مصاف سپاهان می رود. فولاد و تراکتور هم برای دشت اولین برد تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چهار مسابقه پایانی هفته سوم لیگ برتر روز جمعه برگزار می شود.

نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:

هوادار - صنعت نفت؛ اولین تقابل مربیان

هوادار دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند و فصل گذشته در هر دو مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورد و حالا به دنبال اولین برد خود در این فصل و همچنین برد نوبرانه مقابل نفت است. صنعت نفت هم مثل هوادار در این فصل فقط یک امتیاز کسب کرده و به دنبال نخستین پیروزی خود است.

شاید این مسابقه با حضور تماشاگران برگزار می شود که در آنصورت نفتی ها شرایط بهتری نسبت به میزبان خواهند داشت و اکثر سکوها در اختیار هواداران نفتی قرار می گیرد. ساکت الهامی سرمربی هوادار و پرکاس سرمربی نفت آبادان اولین تقابل خود را در لیگ برتر تجربه می کنند و به همین دلیل شناخت زیادی از یکدیگر ندارند.

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ سرخپوشان تهرانی مقابل گربه‌ ‌سیاه

آلومینیوم در همین دو فصلی که در لیگ برتر حضور داشته تبدیل به گربه سیاه پرسپولیس شده است. تیمی که در لیگ برتر 4 مرتبه مقابل سرخپوشان تهرانی قرار گرفته و دو برد و دو باخت کسب کرده. با این حال فصل گذشته در جام حذفی آلومینیوم با سرمربیگری مهدی رحمتی پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داد و حالا بعد از آن مسابقه دو تیم دوباره روبه روی یکدیگر قرار می گیرند.

پرسپولیس ضعیف ترین شروع لیگ برتر را درتاریخ خود در این فصل تجربه کرده و از دو مسابقه نخست فقط دو امتیاز کسب کرده و حتی یک گل هم نزده است. آلومینیوم اما یک برد و یک باخت در این فصل ثبت کرده ، این مسابقه می تواند یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین مسابقات هفته لقب بگیرد.

احتمال دارد پرسپولیس در این مسابقه از لوکادیا رونمایی کند و هواداران این تیم منتظرند ببینند این مهاجم در زمین مسابقه هم به اندازه هیاهوی خریدش توانایی دارد یا نه؟ احتمال دارد مرتضی پورعلی گنجی هم در این بازی برای پرسپولیس بازی کند که در آنصورت خط دفاع پرسپولیس مستحکم تر خواهد شد. گفته شده احتمالا این مسابقه بدون تماشاگر است ولی در لیگ برتر هر لحظه می توانیم منتظر یک تصمیم جدید باشیم.

گل گهرسیرجان - سپاهان؛ جنگ ستارگان

تقابل غول های صنعتی فوتبال یکی از جذاب ترین مسابقات هفته را رقم خواهد زد. جایی که جمعی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران به میدان می روند. دو تیم پرمهره و پرامکانات با سرمربیانی کارنامه دار. امیر قلعه نویی یکی از پر افتخارترین مربیان باشگاهی است که رکورد هزار امتیاز در لیگ برتر را هم در این فصل رد کرده و دیگری مورایس دستیار مورینیو که مربی با دانش، آرام و متین در دو هفته اول لیگ نشان داده است. سپاهان تنها تیم 6 امتیازی لیگ برتر است که می خواهد این روند موفقیت آمیزش را ادامه بدهد اما گل گهرسیرجان 4 امتیازی است ولی امیر قلعه نویی بعد از تساوی هفته گذشته حسابی از خجالت بازیکنانش درآمد و انها را مستحق یک امتیاز هم مقابل مس رفسنجان ندانست.

فصل گذشته گل گهر 4 بر 2 تیم سپاهان را در یک بازی تماشایی شکست داد اما به لطف جذب باگناما بازیکن گابنی و غیرمجاز نتیجه مسابقه 3 بر صفر به سود سپاهان تغییر کرد و احتمالا فردا تیم قلعه نویی به دنبال جبران آن باخت انضباطی است. با توجه به هزینه های دو باشگاه در نقل و انتقالات همه انتظار دارند با کیفیت ترین مسابقه هفته در سیرجان برگزار شود و امیدواریم مربیان و بازیکنان دو تیم اهالی فوتبال را نا امید نکنند.

کی روش استنلی مهاجم بلند قامت گل گهر هم سابقه بازی در سپاهان را دارد ولی باگناما به دلیل محرومیتی سه ماهه فعلا نمی‌تواند در تیم گل‌گهر بازی کند.سپاهان هم با جذب پیام نیازمند حالا دو دروازه بان مدعی دارد و این هشداری برای رشید مظاهری است که دیگر نمی تواند از فیکس بودنش در ترکیب اصلی اطمینان خاطر داشته باشد.

فولاد خوزستان - تراکتور ؛ نبرد قرمزپوشان تبریز و اهواز

دوتیم هنوز در لیگ برتر بردی دشت نکرده اند. فولاد هفته گذشته یک امتیاز از پرسپولیس گرفت و تراکتور هم اولین امتیازش در لیگ برتر را در ثانیه های پایانی بازی با ذوب آهن به دست آورد. قربان بردیف هم یکی از مربیان با رزومه و کارنامه دار روس است که هواداران تراکتور منتظرند دانش فنی او را در تراکتور هم مشاهده کنند. تراکتوری ها دو گل در دو هفته اول لیگ زده اند اما تیم فولاد هنوز یک گل هم در لیگ برتر به ثمر نرسانده و همان تیم دفاعی است که همه انتظارش را داشتند.

باید دید فولاد در دومین بازی خانگی مقابل تراکتور که تهاجمی تر بازی می کند چگونه فوتبالی ارایه خواهد داد. جوادنکونام بخاطر اظهاراتش در نشست خبری 50 میلیون تومان هم جریمه شده است اما او همواره نظراتش را صریح می گوید. فولاد با سرمربیگری او تنها تیم حاضر در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیاست. فولادی‌ها هم هواداران پرشور و متعصب زیادی دارند که امیدوارند در این مسابقه در ورزشگاه حضور داشته باشند و با حمایت‌ آنها تیم محبوب‌شان به برد برسد. تقابل قرمزپوشان تبریز و اهواز هم هیجان انگیز خواهد بود.

در دو فصل گذشته سه بازی این دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسید و فقط در یک بازی فولاد 2 بر یک پیروز شده است و این مرتبه هم شاهد رقابتی نزدیک و جذاب از این دو تیم خواهیم بود.

برنامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر:

پنجشنبه سوم شهریورماه

نساجی مازندران – ملوان انزلی– ساعت 20- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
ذوب‌آهن اصفهان - مس رفسنجان– ساعت ۱۹ - ورزشگاه فولادشهر
نفت مسجدسلیمان – پیکان تهران– ساعت 20- ورزشگاه شهید بهنام محمدی
استقلال - مس کرمان– ساعت 19 - ورزشگاه آزادی تهران

جمعه چهارم شهریورماه

هوادارتهران – صنعت‌نفت آبادان– ساعت ۱۹ - ورزشگاه پاس قوامین تهران
آلومینیوم اراک - پرسپولیس – ساعت 19 - ورزشگاه امام‌خمینی اراک
فولاد خوزستان - تراکتورتبریز– ساعت ۲۱:۳۰ - ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
گل‌گهر سیرجان – سپاهان – ساعت ۲۱:۳۰ - ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش