این زن هووی آنجلینا جولی است / همسر جدید بردپیت را ببینید !


این زن هووی آنجلینا جولی است / همسر جدید بردپیت را ببینید !

رکنا : عکس های امیلی راتایوفسکی چهره معروفی که بردپیت پس از آنجلینا جولی انتخاب کرده است.

به گزارش رکنا ، برد پیت متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ بازیگر و تهیه‌کنندهٔ فیلم آمریکایی است.برد پیت برای نقش‌آفرینی‌هایش چندین جایزه از جمله دو جایزهٔ گلدن گلوب و دو جایزهٔ اسکار دریافت کرده‌است.برد پیت نخست با ایفای نقش یک گاوچران بین‌راهی در فیلم تلما و لوییز (۱۹۹۱) به رسمیت شناخته شد.برد پیت اولین نقش‌های اصلی او در تولیدات با بودجه زیاد در فیلم‌های رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد ، افسانه‌های خزان و فیلم ترسناک مصاحبه با خون‌آشام بود.برد پیت با ایفای نقش در تریلر جنایی هفت و علمی تخیلی ۱۲ میمون با تحسین منتقدان روبرو شد و فیلم دوم جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آورد.برد پیت در فیلم‌های باشگاه مبارزه و یازده یار اوشن و همچنین دنباله‌هایش، دوازده یار اوشن و سیزده یار اوشن نقش‌آفرینی کرد.

بردپیت و امیلی راتایوفسکی وارد رابطه جدیدی شدند . این زن پس از آنجلینا جولی انتخاب بردپیت شده است !چند منبع خبری اعلام کردند برد پیت بازیگر ۵۸ ساله و امیلی بازیگر و مدل روز گذشته دست در دست در نیویورک‌دیده شدند همچنین قبلا نیز یک بار آنها با هم در پاریس دیده شده بودند.

این زن هووی آنجلینا جولی است / همسر جدید بردپیت را ببینید !

این در حالی است که برد هنوز درگیر پرونده ی جداییش از انجلینا است و امیلی نیز ۲ ماه پیش اعلام کرد به دلیل خیانت همسرش از او جدا شده است.امیلی راتایکوفسکی (به انگلیسی: Emily Ratajkowski) (زاده ۷ ژوئن ۱۹۹۱) بازیگر و مدل آمریکایی است. وی از پدری کاتولیک و مادری یهودی که هر دو آمریکایی هستند در وست‌مینستر لندن زاده شده‌است. او همچنین تنها فرزند آن‌ها است.

این زن هووی آنجلینا جولی است / همسر جدید بردپیت را ببینید !

منبع :دلگرم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)