استقلال به برد احتیاج دارد/ مس کرمان نمی‌خواهد به لیگ یک برگردد


استقلال به برد احتیاج دارد/ مس کرمان نمی‌خواهد به لیگ یک برگردد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه جدال مس و استقلال دیدنی خواهد بود گفت: استقلال باید برای رسیدن به بالای جدول این دیدار را با برد به پایان برساند.

اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان بازی سختی مقابل مس خواهند داشت. کرمانی‌ها که به تازگی به لیگ برتر آمده اند به دنبال این هستند تا در تهران و مقابل نتیجه قابل قبولی به دست بیاورند.

وی گفت: در دیدار با ملوان عملکرد خوبی داشت و به سه گل دست پیدا کرد و حالا می‌خواهد در تهران و با حضور هوادارانش به برد دوم خود در لیگ دست پیدا کند. ساپینتو از دو دیدار گذشته تجربه خوبی کسب کرده و حالا به طور حتم شناخت خوبی نسبت به بازیکنانش پیدا کرده و می‌خواهد بهترین‌ها را در ترکیب اصلی قرار داده تا در همان نیمه اول کار را تمام کند و به سه امتیاز دست پیدا کند.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه گفت: مس هم تیم جوان و جنگنده‌ای است و می‌خواهد با دوندگی بالا فشار زیادی بر روی استقلال آورده تا آنها دچار اشتباه شده و به گل دست پیدا کنند. مس نمی‌خواهد دوباره به لیگ یک برگردد. آنها می‌خواهند با جوانانشان روزهای خوبی را در لیگ برتر داشته باشند. فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم هم جوان و جویای نام است. او انرژی خوبی به بازیکنانش تزریق کرده و حالا باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

وی در مورد رفتارهای ساپینتو هم گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم بازیکنان و مربیان پرتغالی جنگجو و پرانرژی هستند. آنها نمی‌توانند آرام بنشینند و تنها تماشاگر باشند. ساپینتو هم یک نمونه کامل است. از مردی پرجنب و جوش، پرانرژی که نمی‌خواهد تیمش بازنده باشد. البته او باید آرامش خود را حفظ کند و خونسرد باشد تا بتواند تمرکزش بر روی بازی بوده و از کنار زمین نکات فنی را به بازیکنان منتقل کند.

وی تاکید کرد: ساپینتو نباید تحت تأثیر اطرافیان قرار بگیرد. اگر چنین اتفاقاتی در آینده رخ دهد او هم تمرکزش را از دست خواهد داد و هم احتمال درگیری او باز هم وجود دارد و اگر چنین اتفاقی تکرار شود به طور حتم در چندین بازی محروم خواهد شد.

حاجیلو در خصوص حضور امیرقلعه نویی در یک برنامه فوتبالی و صحبت‌هایی که از دوران مرحوم ناصر حجازی به میان آمد گفت: من قبلاً راجع به این اتفاقات صحبت کرده ام و نمی‌خواهم در این خصوص دیگر صحبت کنم. الان باید تمرکزمان بر روی استقلال باشد تا این تیم بتواند یک بار دیگر به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس