انواع پیچ خودکار واشردار ریز و کاربرد و قیمت آن


انواع پیچ خودکار واشردار ریز و کاربرد و قیمت آن

برای صنعتگران و نجاران که به طور مرتب با پیچ خودکار واشردار ریز سر و کار دارند، مشخصات بسته بندی عمده فله برایشان قابل اهمیت خواهد بود.پیچ و مهره یک اصطلاح عمومی برای ابزار اتصال است که طیف وسیعی را در بر می‌گیرد، اما به صورت تخصصی هر کدام از آنها...

برای صنعتگران و نجاران که به طور مرتب با پیچ خودکار واشردار ریز سر و کار دارند، مشخصات بسته بندی عمده فله برایشان قابل اهمیت خواهد بود.

پیچ و مهره یک اصطلاح عمومی برای ابزار اتصال است که طیف وسیعی را در بر می‌گیرد، اما به صورت تخصصی هر کدام از آنها دارای نام و اصطلاح تخصصی خود هستند که با آنها شناخته می‌شوند.

پیچ و مهره‌ها ابزار بسیار مهم برای هر اتصال از جمله تابلو دکوراتیو در نظر گرفته می‌شوند. پیچ و مهره از قطعات باارزش در صنعت به شمار می‌آید و تمام قطعات باارزش صنعتی توسط پیچ و مهره به هم متصل می‌شوند. برای کارهای نجاری یا ساخت کمدهای کوبی کوچک یا سفت کردن پیچ‌های تخت خواب حتما شما هم سر و کارتان با پیچ خودکار چوب بوده است.

پیچ چوب یا پیچ خودکار از فولاد آلیاژی در مدل‌های مختلف ساخته و پرداخته می‌شود؛ از جمله پیچ خودکار واشردار ریز، پیچ‌های رول پلاک‌دار، پیچ رزوه‌دار و غیره.

پیچ های خودکار از دسته پیچ‌های بسیار کار راه‌انداز و مدلی است که بیشتر با آن سر و کار داشته یا نام آن را زیاد به گوش شنیده‌اید که برای نصب وسایل و قاب و تابلو روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پیچ‌ها دارای رول پلاک با پوشش پلاستیکی در دور پیچ خودکار، در هنگام نصب روی دیوار به سطح داخلی دیوار فرو رفته و رول پلاک آن در اینجا به فعالیت خود اقدام می‌کند و با ایجاد کشش در بافت دیوار به استحکام و جای‌گیری خود ثبات می‌بخشد. برخی پیچ های خودکار دارای رزوه هستند که می‌تواند پیچ رزوه‌دار کوچک باشد یا پیچ رزوه‌دار بزرگ.

پیچ خودکار واشردار ریز

در زندگی روزمره همه ما برای آویزان کردن انواع تابلو دکوراتیو خود از اتصالات مهمی مانند پیچ خودکار واشردار ریز و بزرگ استفاده می‌کنیم که در نوع معمولی هم تنوع بالایی وجود دارد.

اندازه‌های مختلفی که برای این پیچ‌ها در نظر می‌گیرند در سایزهای 1 سانتی، 2 سانتی، 5 سانتی و غیره تولید می‌شوند و مردم بر اساس نیازهای خود از آنها استفاده‌های زیادی در صنعت‌های مختلف می‌کنند.

انواع پیچ خودکار واشردار ریز و کاربرد و قیمت آن

دسته بندی پیچ خودکار ریز به صورت پیچ چوبی، فلزی و غیره است. در نوع چوبی که برای محکم کردن دو تکه چوب که دارای شیارهای مارپیچ یا بدون آنها هستند و برای سفت کردن آنها از ابزاری مانند پیچ‌گوشتی یا آچار استفاده می‌شود که نقش عمده‌ای در سفت کردن آنها دارند.

تنوع و گستردگی آنها به نحوی است که دچار سردرگمی می‌شویم و شاید برایتان جالب باشد که بدانید در 125 نوع تولید می‌شوند و از جنس‌های مختلفی مانند کروم، نیکل، تیتانیوم، استنلس استیل، فولاد ضد زنگ و مس ساخته می‌شوند.

پیچ‌های خودکار و معمولی دارای تفاوت‌هایی هستند؛ مثلا در نوع خودکار واشر و مهره برای اتصال و محکم شدن وجود ندارد، در حالی که در نوع معمولی برای اتصال دو تکه چوب یا غیره نیاز به مهره دارند.

قیمت خرید پیچ خودکار واشردار

برای مطلع شدن از قیمت خرید پیچ خودکار واشردار باید چند نکته را در نظر گرفت که میزان قیمت را تعیین می‌کند.

اندازه و سایز پیچ اولین گزینه تعیین کننده است که باید متناسب با کاربرد مد نظرتان باشد و اگر بزرگ باشد کاملا سفت نشده و اگر کوچک هم باشد باعث می‌شود دو قطعه به خوبی به یکدیگر محکم نشوند.

انواع پیچ خودکار واشردار ریز و کاربرد و قیمت آن

معیار دیگر قیمت پیچ خودکار روکش آن است که معمولا از روکش استیل استفاده می‌شود و اگر آلیاژهای دیگر مانند ورق فولاد باشد قیمت کمی متفاوت خواهد بود.

قیمت پیچ خودکار در خرید به صورت بسته بندی 100تایی مناسب‌تر از حالت تکی و تعدادی است و پیشنهاد می‌شود در صورت استفاده از خرید پک استفاده کنید که علاوه بر قیمت، سهولت و دسترسی بهتری را دارید.

این پیچ‌ها کاربردهای زیادی دارند که حتی افراد عادی هم در منزل می‌توانند نیازهای خود را برطرف سازند و معمولا در خانه تعدادی از آن را می‌توان یافت که در مواقع خاص به کمک شما خواهند آمد.

این مطالب مفید و ضروری برای شما خریداران عزیز و تمام افرادی که می‌خواهند علم واشر خوکار را داشته باشند قرار داده شده است و می‌توانید از طریق مطالعه این مقاله بهترین انتخاب را داشته باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید