«تُشک» در مسیر آمستردام هلند


«تُشک» در مسیر آمستردام هلند

فیلم «تشک» به سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان Cinekid در آمستردام هلند راه یافت.

«تُشک» در مسیر آمستردام هلند

به گزارش ایران اکونومیست، فیلم «تشک» به کارگردانی آرش حسن‌پور به سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان Cinekid در آمستردام هلند راه یافت.

جشنواره سینکید بزرگ‌ترین جشنواره رسانه‌ای کودکان در جهان است. جایزه بهترین فیلم این جشنواره ۲۵۰۰ یورو و تاریخ برگزاری ۱۵ام تا ۳۰ام اکتبر خواهد بود.

فیلم کوتاه تشک با بازی دوازده بازیگر کودک و نوجوان و با هنرمندی محمد سروش علیشاهی، فاطمه نیشابوری و یدالله شادمانی در ژانر کودک و نوجوان برای حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی تهیه و تولید شده است.

آرش حسن‌پور در زمینه دستیار کارگردانی و برنامه ریزی در سینما فعالیت می‌کند و تجربه همکاری با کارگردان‌هایی همچون محمدرضا هنرمند، مهدی جعفری، سامان سالور، حسین قناعت، مجتبی راعی و سیروس حسن پور را دارد. فیلم کوتاه “تشک” نخستین تجربه وی در مقام کارگردانی است.

خلاصه فیلم:

تُشک خیسی که لکه زرد رنگی روی آن نقش بسته و در بالکن خانه محسن «پسر بچه ۸ ساله» آویزان است تا خشک شود، موجب بروز سوءتفاهمی است تا همبازی هایش او را مورد تمسخر و قضاوت قرار دهند. اما محسن میخواهد تصمیم مهمی بگیرد و پا روی ترس هایش بگذارد.

پخش این اثر بر عهده کمپانی بین‌المللی Raw می‌باشد.

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان:آرش حسن پور، نویسنده: مریم روز بهانی، مدیر فیلمبرداری:وحید ابراهیمی، تدوین: محمد نجاریان، صداگذاری:محمود موسوی نژاد، مدیر تولید:رامین کاظمی، طراح گریم:میثم قره گزلو، عکاس:علی نیک رفتار، صدابردار:علی نیازی، تصویربردار پشت صحنه:صالح بهمن آبادی، تجهیزات: محمد ضیایی، مجری طرح: هاشم علی اکبری، طراح پوستر: محمد موحدنیا، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه:فرید رحمتی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی