گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد


گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد

نسل ۹۹۳ پورشه ۹۱۱ آخرین نمونه این خودرو بود که از پیشرانه هواخنک استفاده می‌کرد؛ به‌همین دلیل این نسل، بیش‌ازپیش موردتوجه تیونرها و شرکت‌هایی چون سینگر، گانتر ورکس و… قرار گرفته است. شرکت گانتر ورکس درطی هفته خودرویی مونتری از یک نمونه جدید از این...

نسل ۹۹۳ پورشه ۹۱۱ آخرین نمونه این خودرو بود که از پیشرانه هواخنک استفاده می‌کرد؛ به‌همین دلیل این نسل، بیش‌ازپیش موردتوجه تیونرها و شرکت‌هایی چون سینگر، گانتر ورکس و… قرار گرفته است. شرکت گانتر ورکس درطی هفته خودرویی مونتری از یک نمونه جدید از این خودرو پرده‌برداری کرد و آن را «پروژه تورنادو» نامید.

گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد

پروژه تورنادو از یک موتور هواخنک تویین توربوی ۴ لیتری ۶ سیلندر تخت سود می‌برد که توسط مجموعه «Rothsport Racing» توسعه یافته است. سازنده، موتور خود را به یک هواکش تخت مسابقه‌ای و خنک‌کننده مایع مجهز کرده است. قدرت خروجی این موتور در حالت عادی برابر ۶۰۰ اسب بخار است که با فعال‌سازی حالت مسابقه به ۷۰۰ اسب بخار افزایش می‌یابد. این قدرت از طریق یک جعبه‌دنده ۶ سرعتی دستی به چرخ‌های محرک منتقل می‌شود.

گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد

خوشبختانه پروژه تورنادو هنوز اصالت خود را حفظ کرده و از همان طراحی آشنای نسل ۹۹۳ سود می‌برد؛ با این وجود تغییراتی در آن ایجاد شده است. گانتر ورکس برای تمایز محصول خود از سایر رقبا بخش‌های زیادی را دگرگون کرده است. اصلی‌ترین تغییر پروژه تورنادو، تعویض صفحات بدنه آن با نمونه‌های فیبرکربنی است که ۲۲۶.۸ کیلوگرم از وزن خودرو را کاهش داده است.

گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد

گانتر ورکس برای افزایش نیروی عمودی (Downforce) این خودرو، از ورودی‌های هوا روی کاپوت استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های خاص بدنه تورنادو می‌توان به چراغ‌های جدید، سپر جدید جلو، سقف دو قسمتی، سپر عقب مجهزبه خروجی هوا، خروجی مش‌دار اگزوز و دیفیوزر جدید اشاره کرد. گانتر ورکس پروژه تورنادو به رنگ نارنجی غلیظ مزین شده که درکنار رینگ‌های آلیاژی پنج پره سیاه، جلوه‌ای خاص یافته است.

گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد

کابین پروژه تورنادو درکل شباهت بسیار زیادی به کابین نمونه اصلی پورشه ۹۹۳ دارد اما گانتر ورکس تغییرات اساسی را در آن ایجاد کرده تا برای استفاده در دنیای امروز اماده باشد. تمامی بخش‌های پایینی صندلی‌ها و داشبورد این خودرو از چرم آلکانتارا پوشیده شده که درکنار دوخت‌های نارنجی‌رنگ باعث ایجاد تناقضی زیبا و چشم‌نواز می‌شود. راننده برای تغییر حالت رانندگی از عادی به مسابقه و سیستم افزایش ارتفاع دماغه خودرو می‌تواند از دکمه مخصوص آن که روی فرمان قرار گرفته است استفاده کند.

گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد

صندلی‌های پروژه تورنادو تمام از جنس فیبرکربن ساخته شده‌اند. خریداران می‌توانند درصورت علاقه، کمربندهای ایمنی‌شان را به‌صورت ۵ نقطه‌ای مسابقه‌ای یا نمونه‌های ۳ نقطه‌ای عادی سفارش دهند. گانتر ورکس برای به‌روزرسانی کابین نیز از یک پایه شارژ مغناطیسی استفاده کرده است؛ راننده می‌تواند تلفن هوشمند یا تبلت خود را روی آن قرار داده و از محتوای مدنظر خود استفاده کند.

گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد

گانتر ورکس برای خریدارانی که ممکن است انتظار تجربه سواری لوکس‌تری را از محصول این شرکت داشته باشند، یک بسته جداگانه با نام «تورینگ» ارائه کرده است. پروژه تورنادو تورینگ از صندلی‌های متفاوت، فضای بار زیر کاپوت، اسپویلر اردکی و موتور بازتنظیم‌شده سود می‌برد. نظر شما درباره محصول تازه این تیونر خوش‌نام چیست؟ آیا آن را به اتوآرت ۹۹۳R که به‌تازگی معرفی شده، ترجیح می‌دهید؟!

گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد
گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد
گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد
گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد
گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد
گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد
گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد
گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد
گانتر ورکس از 911 کلاسیک 700 اسب بخاری رونمایی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی