تهدید به ابطال انتخابات کمیته از سوی کاندیدای تایید نشده؛/ علی‌نژاد دست به کار شد؛ چرا من نیستم؟!


تهدید به ابطال انتخابات کمیته از سوی کاندیدای تایید نشده؛/ علی‌نژاد دست به کار شد؛ چرا من نیستم؟!

مهدی علی‌نژاد بعد از قرار نگرفتن نامش میان کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، در نامه‌ای به صالحی امیری اعتراض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی شب گذشته و بعد از چند روز انتظار لیست نهایی کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک از سوی سایت این کمیته منتشر شد که در بخش ریاست فقط نام محمود خسروی وفا و فضل‌الله باقرزاده دیده می‌شد. در این بخش از مهدی علی‌نژاد به عنوان یکی از کاندیداهای پرشانس نام برده می‌شد، اما خبری از نام او در آخرین لیستی که کمیته ملی المپیک منتشر کرده است، نبود.
در شرایطی که به نظر می‌رسد فضل‌الله باقرزاده هم قبل از انتخابات انصراف خود را اعلام کند و فضا برای ریاست خسروی وفا مهیا باشد، علی‌نژاد در نامه‌ای تند خطاب به صالحی امیری رییس فعلی کمیته ملی المپیک اعتراض خود را اعلام کرد.
متن نامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر صالحی امیری ریاست محترم کمیته ملی المپیک
به استحضار می رساند سایت رسمی کمیته ملی المپیک ایران در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۶ دقیقه اقدام به انتشار اسامی نامزدهای قطعی شده انتخابات ششم شهریور ۱۴۰۱ کمیته ملی المپیک با قید "تا این لحظه" نمود که نام اینجانب نامزد ریاست کمیته ملی المپیک در لیست اسامی اعلام شده قرار نداشت در این رابطه موارد زیر قابل توجه است:

۱- کمیته ملی المپیک موظف بود مطابق موارد ۱۱ و ۱۲ دستورالعمل اجرایی انتخابات کمیته ملی المپیک مصوب مجمع کمیته ملی المپیک و مورد تایید کمیته بین‌المللی المپیک ظرف مدت ۴ روز کاری پس از اتمام ثبت نام نامزدها یعنی ۲۵ مرداد اسامی نامزدهای تایید و رد شده را به آنها اعلام نماید که این مهم صورت نگرفت.

۲- بر اساس ماده ۱۴ دستورالعمل فوق الذکر، کمیته ملی المپیک موظف بود فهرست اسامی نهایی کاندیداهای عضویت را برای کلیه اعضای مجمع عمومی ارسال نماید که این مهم نیز در روز یکشنبه ۳۰ مرداد صورت نگرفت.

۳- اسامی منتشر شده با ۳ روز تاخیر با قید تا این لحظه جنبه نهایی ندارد.

۴- اگر صلاحیت اینجانب توسط مراجع مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است، لازم بود این موضوع به اینجانب ابلاغ گردد که تاکنون این اتفاق نیز صورت نگرفته است.

۵- علی رغم جمیع اقدامات خلاف دستورالعمل فوق الذکر به جهت رعایت حقوق اینجانب مقتضی است دستور فرمایید فی الفور نام اینجانب نیز به عنوان نامزد تایید صلاحیت شده اعلام گردد یا مراتب رد صلاحیت بنده جهت داشتن فرصت اعتراض و اقدامات قانونی دیگر ابلاغ گردد.

بدیهی است عدم توجه به دستورالعمل اجرایی انتخابات کمیته ملی المپیک ابطال احتمالی این انتخابات توسط مراجع صالحه داخلی و کمیته بین‌المللی المپیک را در پی خواهد داشت که مسئولیت آن با شخص جنابعالی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی