100 در صد جمعیت خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند


100 در صد جمعیت خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی در دیدار سرپرست وزارت تعاون با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اتمام گازرسانی به روستاهای خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همه جمعیت استان از گاز برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی زاهدی وفا صبح پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که با حضور استاندار خراسان جنوبی انجام گرفت، بیان کرد: دولت صادق الوعد به دنبال عمل کردن و تحقق بخشیدن به وعده‌های داده شده در ابتدای شروع به فعالیت است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای ارزیابی فعالیت‌ها است، ادامه‌داد: این ارزیابی‌ها شامل پروژه‌های عمرانی و مباحث مدیریتی است.

زاهدی وفا گفت: در سال جاری با توجه به تأکید مقام معظم رهبری درباره تولید دانش بنیان و با توجه به مسئولیت وزارت تعاون و کار در حوزه اشتغال زایی برنامه‌هایی برای اشتغال دانش بنیان داریم.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که با حضور دکتر زاهدی وفا در سفر ایشان به خراسان جنوبی پیگیری کردیم موضوع گازرسانی به منطقه ویژه بود.

همه جمعیت خراسان جنوبی از نعمت گاز خانگی برخوردار شدند

وی با اشاره به اینکه امروز جشن پایان گازرسانی به خراسان جنوبی را داشتیم، گفت: در حال حاضر صد درصد جمعیت استان از نعمت گاز خانگی برخوردار هستند که یک موضوع ارزشمند برای ما است.

قناعت اظهار کرد: طی چند ماه آینده پایان کار گازرسانی به تمام واحدهای صنعتی خراسان جنوبی خواهیم بود که یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در طول یک سال فعالیت است.

سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار با تأکید بر ارائه اقدامات انجام شده در یک سال فعالیت دولت سیزدهم، یادآور شد: این برنامه‌ها به صورت مستمر به دست مردم برسد تا زمینه امید بخشی به آنان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش‌هایی مشکلات جدی داریم، یادآور شد: البته در بخش‌هایی مشکل خاصی وجود ندارد و تنها به علت جنگ‌های روانی دشمن تصور وجود مسئله و مشکل می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!