توزیع 6500 تن کالا‌های اساسی در اردبیل


توزیع 6500 تن کالا‌های اساسی در اردبیل

رکنا: مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل از توزیع بیش از ۶۵۰۰تن کالا‌های اساسی در پنج ماهه امسال در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش رکنا از اردبیل؛ نوبخت گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۹۸ تن انواع کالا‌های اساسی شامل برنج، شکر در راستای ماموریت‌های اداره کل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار توزیع شده است.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان در رابطه تامین وتوزیع کالا‌های اساسی برای ایام محرم واربعین سرور وسالارشهیدان اباعبدالله الحسین (ع) می‌گوید: با هماهنگی انجام شده بیش از ۳ هزار و ۲۹۸ تن شکر سفید وبیش از ۳ هزار و ۳۰۰ تن برنج هندی، پاکستانی، تایلندی در سطح استان توزیع شده است.

به گفته او، با تمهیدات انجام شده در تامین وتوزیع کالا‌های اساسی در سطح استان هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

نوبخت گفت: در این ارتباط خوشبختانه مشکلی نداریم و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم در راستای بهبود وضعیت استان و نیز رفع مشکلات موجود موفق عمل کنیم و خدمات‌رسانی مناسب به مردم را ارائه دهیم که این موضوع به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است.

وی افزود: نباید از هیچ تلاشی در راستای تامین و توزیع مناسب کالاهای اساسی در استان دریغ شود چرا که این موضوع به صورت مستقیم با وضعیت اقتصادی خانوار ارتباط دارد و ایجاد مشکلات در این زمینه نیز سبب ادامه مشکلات خواهد شد که باید همکاری‌های لازم در این زمینه مبنای کار باشد.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق اهداف مورد نظر با جدیت در دستور کار است و امید می‌رود تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده موانع را از سر راه برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید