تدارکات استانداری اربیل برای زائران اربعین


تدارکات استانداری اربیل برای زائران اربعین

استاندار اربیل عراق در بازدید از اماکنی که برای زائران ایرانی اربعین امام حسین(ع) اختصاص داده شده، گفت که کادر درمان و نیروهای امنیتی در آمادگی کامل برای استقبال از زائران ایرانی هستند.

استانداری اربیل عراق اعلام کرد که همه خدمات را برای زائران ایرانی که از طریق گذرگاه مرزی حاج عمران وارد عراق می شوند، فراهم می کند.

امید خوشناو، استاندار اربیل در بازدید از اماکنی که برای زائران ایرانی اربعین امام حسین (ع) اختصاص داده شده، است گفت که کادر درمان و نیروهای امنیتی در آمادگی کامل برای استقبال از زائران ایرانی هستند که برای زیارت عتبات وارد عراق می شوند.

این درحالی است که روز گذشته نیروهای فرماندهی ستاد عملیات فرات مرکزی حشد شعبی عراق، عملیات امنیتی پیشدستانه ای پیش از آغاز اربعین حسینی انجام دادند.

سجاد الاسدی، مسئول ستاد عملیات فرات مرکزی حشد شعبی عراق، گفت که هدف از این عملیات بازرسی و پاکسازی مناطقی است که عملیات در آن انجام می‌شود.

وی افزود که این عملیات طی مدت بیش از ۲۰ روز ادامه خواهد داشت و در همه مناطق در شمال بابل، شمال کربلا ، غرب کربلا به سمت صحرای نجف خواهد بود که هدف از آن تأمین امنیت کل حوزه استحفاظی است.

تدارکات استانداری اربیل برای زائران اربعین

وی اشاره کرد که هماهنگی بالایی با نیروهای امنیتی وجود دارد و عملیات امروز با هماهنگی با پلیس فدرال، اطلاعات حشد شعبی، امنیت ملی و سازمان اطلاعات برای پیگرد افراد تحت تعقیب و دستگیری آنها انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم