تولید محصولات پالایشگاه گاز ایلام 50 درصد افزایش یافت


تولید محصولات پالایشگاه گاز ایلام 50 درصد افزایش یافت

به گزارش شانا، روح‌الله نوریان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان واقعیت‌ها و اقدام‌های عملیاتی همسو با تحقق نامگذاری امسال است، افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی همکاران ستادی و عملیاتی مقدار تولید محصولات افزایش قابل توجهی داشته...

به گزارش شانا، روح‌الله نوریان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان واقعیت‌ها و اقدام‌های عملیاتی همسو با تحقق نامگذاری امسال است، افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی همکاران ستادی و عملیاتی مقدار تولید محصولات افزایش قابل توجهی داشته است.

وی به تولیدهای این واحد صنعتی در هفته دولت پارسال تا امسال اشاره و اظهار کرد: به‌منظور توسعه اقتصاد استان، موقعیت راهبردی، پایداری وضع شبکه گاز و تزریق برق و غیره تلاش شده که تولیدات و فروش نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به افزایش تولید محصولات پنجگانه این شرکت از هفته دولت پارسال تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت میانگین محصولات تولیدی ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش یافته و این مهم بیانگر توجه دولت به تولیدات داخلی است.

نوریان همچنین از تزریق یک میلیون و ۴۷۲ هزار مترمکعب گاز طبیعی به خط سراسری خبر داد و افزود: این واحد صنعتی از هفته دولت سال ۱۴۰۰ تا امسال نزدیک به ۱۱۰ هزار تن گاز اتان تولید کرده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۹۳ درصد افزایش یافته است.

وی از تولید بیش از ۱۸۷ هزار تن گاز مایع خام در این مدت خبر داد و تصریح کرد: این مقدار تولید و فروش نسبت به سال ۱۴۰۰ از افزایش ۴۹ درصدی برخوردار است که نشان می‌دهد این واحد صنعتی برنامه‌های مدونی برای افزایش تولیدات و فروش آنها در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه ۷۰ هزار تن گوگرد در هفته دولت پارسال تا امسال تولید شده است، بیان کرد: در این مدت یک میلیون و دویست هزار بشکه میعانات گازی در این واحد صنعتی تولید شده و در اختیار پتروشیمی ایلام قرار گرفته است.

نوریان در پایان از تزریق بیش از ۵۳ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری و استان در این مدت خبر داد و یادآور شد: این واحد صنعتی هر ساله همسو با تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و جلوگیری از خاموشی مقدار قابل توجهی برق به شبکه تزریق می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش