صرافی ارز دیجیتال سامسونگ سال آینده افتتاح می‌شود!


صرافی ارز دیجیتال سامسونگ سال آینده افتتاح می‌شود!

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ سال آینده افتتاح خواهد شد. پس از روی کارآمدن رئیس جمهور جدید کره جنوبی، فعالیت در حوزه رمزارزها آسان‌تر شده است.با توجه به قوانین جدید وضع شده در کره جنوبی که به صنعت کریپتوکارنسی کمک می‌کند، سامسونگ تصمیم گرفته یک صرافی...

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ سال آینده افتتاح خواهد شد. پس از روی کارآمدن رئیس جمهور جدید کره جنوبی، فعالیت در حوزه رمزارزها آسان‌تر شده است.

با توجه به قوانین جدید وضع شده در کره جنوبی که به صنعت کریپتوکارنسی کمک می‌کند، سامسونگ تصمیم گرفته یک صرافی ارز دیجیتال را طراحی کند. این صرافی می‌تواند در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ معرفی شود. حتی ممکن است سامسونگ ارز دیجیتال خودش را هم در این مدت توسعه دهد.

غول کره‌ای حوزه فناوری در حال آماده شدن برای حضور جدی‌تر در دنیای رمزارزها است. پروژه صرافی ارز دیجیتال سامسونگ توسط بخش Samsung Securities در حال انجام است و ظاهراً تمام فعابیت‌های مبتنی بر بلاکچین سامسونگ به این شاخه سپرده شده است.

صرافی ارز دیجیتال سامسونگ سال آینده افتتاح می‌شود!

گرچه سامسونگ مدت‌ها بود که قصد ورود به بازار رمزارزها را داشت، اما سیاست‌های ریاست جمهور جدید کره جنوبی، یون سوک-یول که از ماه مه ۲۰۲۲ در رأس کار قرار گرفته، انگیزه‌های سامسونگ و البته دیگر شرکت‌های فناوری کره‌ای را افزایش داده است تا به سرمایه‌گذاری خود سرعت بیشتری ببخشند.

پس از روی کار آمدن رئیس جمهور جدید کره جنوبی، بسیاری از متخصصان حوزه فناوری و شرکت‌ها کاربران را تشویق به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌کنند. به عنوان یک قانون تشویقی، کره مالیات بر سود حداقل درآمد ارزهای دیجیتال را کاهش داده است.

کره‌ای‌ها نیمه اول سال آینده یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال ایجاد می‌کنند

این فرصت خوبی است تا سامسونگ بتواند ارز دیجیتال اختصاصی خودش را هم توسعه ببخشد؛‌ رئیس جمهور سابق کره جنوبی در سال ۲۰۲۱ با استفاده از یک بند قانونی جلوی فعالیت صدها پلتفرم ارز دیجیتال را در کشورش گرفت و سخت‌گیری‌های زیادی را برای راه اندازی چنین سرویس‌هایی در کشورش تعیین کرد.

در اوایل سال ۲۰۱۹، سامسونگ یک کیف پول امن ارز دیجیتال را در گوشی‌های هوشمند بالارده خودش معرفی کرد. به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن Samsung Wallet نیز در دسترس قرار گرفته که بر بستر بلاکچین فعالیت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان