گلکسی اس 23 اولترا دقیقاً از همان طراحی دوربین نسل قبلی بهره می‌برد


گلکسی اس 23 اولترا دقیقاً از همان طراحی دوربین نسل قبلی بهره می‌برد

ظاهراً سامسونگ تصمیمی برای ایجاد تغییر در طراحی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا – Galaxy S23 Ultra ندارد و حتی ماژول دوربین آن هم شبیه نسل فعلی خواهد بود.شایعات مختلفی در مورد طراحی گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا در حال انتشار است. بر اساس آخرین گزارش‌ها سامسونگ...

ظاهراً سامسونگ تصمیمی برای ایجاد تغییر در طراحی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا – Galaxy S23 Ultra ندارد و حتی ماژول دوربین آن هم شبیه نسل فعلی خواهد بود.

شایعات مختلفی در مورد طراحی گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا در حال انتشار است. بر اساس آخرین گزارش‌ها سامسونگ از فلسفه «به ترکیب برنده دست نزن» برای طراحی پرچمدار نسل بعدی خودش پیروی خواهد کرد و اینطور به نظر می‌رسد که طراحی ماژول‌های دوربین آن دقیقاً مشابه آن چیزی است که روی گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا شاهد هستیم.

چند روز قبل گزارشی روی خروجی رسانه‌های نزدیک به سامسونگ قرار گرفت که عنوان کرد گوشی S23 Ultra دقیقاً هم اندازه با S22 Ultra است و شاید تنها ۰.۱ تا ۰.۲ میلی‌متر بین ابعاد این دو پرچمدار اختلاف سایز وجود داشته باشد. در آن گزارش چیزی در مورد سیستم دوربین پشتی گفته نشده بود. اما حالا اطلاعات تکمیلی‌تری توسط یک افشاگر حوزه موبایل به نام UniverseIce در توییتر منتشر شده که از شباهت ۱۰۰ درصدی طراحی دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا با اس ۲۲ اولترا خبر می‌دهد.

آیا گلکسی اس ۲۳ اولترا، کاملاً شبیه نسل فعلی می‌شود؟

گلکسی اس 23 اولترا دقیقاً از همان طراحی دوربین نسل قبلی بهره می‌برد

اگر این گزارش‌ها درست باشد، این یعنی وقتی S23 Ultra سامسونگ را چند ماه دیگر در دست بگیریم، هیچ تفاوتی بین دوربین آن با نسل فعلی نخواهیم یافت. گفته می‌شود این گوشی جدید به چهار دوربین پشتی و یک ماژول فوکوس خودکار لیزری به همراه یک فلاش LED روی قاب پشتی خودش مجهز خواهد شد. حتی چینش ماژول‌های دوربین روی قاب پشتی هم شبیه به نسل فعلی است. البته که S22 Ultra گوشی زیبایی است و جزو یکی از بهترین پرچمداران از نظر طراحی در سال ۲۰۲۲ بود. ظاهراً از نظر سامسونگ این طراحی دوربین که روی گوشی S22 Ultra‌ شاهدش بودیم به بلوغ کافی رسیده تا فعلاً نیازی به تغییر آن نباشد.

تصور بر این بود که سامسونگ به خاطر نوسازی حس بازاریابی هم که شده طراحی گوشی اس ۲۳ اولترا خود را تغییر دهد؛ اما حالا که تصمیم متفاوتی گرفته، باید بگوییم که این گوشی با اس ۲۲ اولترا تفاوت خاصی ندارد و شاید حتی نیازی به ارتقا دادن گوشی خود هم نداشته باشید. لازم به ذکر است که سامسونگ هنوز تاریخ عرضه رسمی گوشی‌های جدید خانواده Galaxy S23 را اعلام نکرده است، اما اگر تاریخ تکرار شود می‌توانیم بین ماه‌های ژانویه و فوریه سال ۲۰۲۳ (زمستان ۱۴۰۱) با آن‌ها ملاقات کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد