تخصیص 19 میلیارد و 500 میلیون تومان به امور عشایر تویسرکان


تخصیص 19 میلیارد و 500 میلیون تومان به امور عشایر تویسرکان

همدان- فرماندار تویسرکان گفت: امسال ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به امور عشایری شهرستان تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری پنجشنبه در مراسم افتتاح دفتر امور عشایری تویسرکان بیان کرد: دفتر امور عشایری در شهرستان شروع به کار کرده و امروز به صورت رسمی با حضور رئیس امور عشایری کشور افتتاح شده است.

وی، از تخصیص ۱۸ میلیارد تومان اعتبارات امور عشایری استان مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان برای شهرستان پیش بینی شده است؛ افزود: از اعتبارات سفر ریاست جمهوری مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به شهرستان تویسرکان تخصیص داده شده است.

فرماندار تویسرکان عنوان کرد: در مجموع مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ به امور عشایری شهرستان تویسرکان تخصیص داده شده است.

محمدمهدی مفتح در ادامه این مراسم با بیان اینکه بیشترین جمعیت عشایری را در استان به لحاظ وسعت در شهرستان تویسرکان است که مشکلات متعددی دارند؛ خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین درخواست‌های مکرر عشایر در شهرستان و پیگیری مستمر ما استقرار دفتر امور عشایری در شهرستان بود که عشایر نخواهند به همدان یا نهاوند برای امورشان تردد کنند که با موافقت رئیس امور عشایری کشور انجام شده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عشایر خدمات ارزنده‌ای به بحث اقتصاد کشور در تأمین گوشت انجام می‌دهند و مشکلات تأمین آب، برق و تانکر آبرسانی به عشایر مورد بررسی قرار گرفته که با تحقق قول‌های ریاست سازمان امور عشایری کشور شاهد برطرف شدن مشکلات عشایر خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش