معاون اول رئیس جمهوری هوادار افتخاری نساجی شد


معاون اول رئیس جمهوری هوادار افتخاری نساجی شد

قائمشهر- محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری با حضور در جمع تماشاچیان تیم فوتبال نساجی مازندران هواداری خود را نسبت به این تیم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر به همراه سجادی وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس و استاندار مازندران دقایقی از بازی تیم‌های نساجی و ملوان بندرانزلی را در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید وطنی تماشا کردند.

بهداد سلیمی قهرمان سابق دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران به همراه جابرصادق زاده پهلوان کشتی ایران در کنار معاون اول رئیس‌جمهور بازی نساجی و ملوان بندرانزلی را تماشا کردند.

ورزشگاه بهسازی شده شهیدوطنی قائمشهر که محل بازی‌های خانگی نساجی مازندران درلیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور است، عصرپنجشنبه با حضور محمد مخبرمعاون رئیس جمهور و سجادی وزیرورزش وجوانان افتتاح شد.

بخش دولتی بر بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. همچنین با اعلام مسئولان مازندران برای واگذاری این ورزشگاه به نساجی پایین‌ترین مبلغ را به منظور حمایت از این باشگاه در نظر گرفته شده است.

نساجی مازندران همه بازی‌های خانگی خود را درفصل بیست ویکم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور وبازی های جام حذفی را با خانه به دوشی پشت سرگذاشت و در ورزشگاه‌های مشهد، کرج، اصفهان از حریفان خود میزبانی کرده بود.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی درچارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ پنجشنبه شب درورزشگاه بهسازی شده شهیدوطنی قائمشهر در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری