استقلال از مس «طلا» ساخت/ «دوپینگی» که عامل پیروزی آبی‌پوشان شد


استقلال از مس «طلا» ساخت/ «دوپینگی» که عامل پیروزی آبی‌پوشان شد

تیم فوتبال استقلال سومین دیدار خود در لیگ برتر در شرایطی با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان برد که برای نخستین بار بانوان هم با حضور در ورزشگاه آزادی برد تیمشان را تماشا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار از هفته سوم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه بین تیم های استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. یامگا(۷۵) برای استقلال گل زد.

پیمان بابایی، عادل حردانی، مهدی قایدی، بیژن طاهری و ساپینتو در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

استقلال در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند(۷۱ پیمان بابایی)، کوین یامگا، محمد محبی(۷۱ آرمان رمضانی) و سجاد شهباززاده(۵۵ مهدی قایدی) به میدان رفت.

استقلال از مس «طلا» ساخت/ «دوپینگی» که عامل پیروزی آبی‌پوشان شد

ترکیب ابتدایی استقلال در دیدار برابر مس کرمان

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر بانوان هم اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کردند و تعدادی از علاقمندان به تیم استقلال با خرید بلیت وارد ورزشگاه شدند تا روز تاریخی برای آنها رقم بخورد.

در حالی که شور و نشاط روی سکوها بسیار بالا بود، سطح فنی بازی در نیمه اول بسیار پایین و کسل کننده بود و دو تیم با وجود تلاشی که کردند نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه ها ایجاد کنند.

استقلال که از دو دیدار ابتدایی لیگ برتر خود صاحب یک شکست برابر سپاهان و یک پیروزی برابر ملوان شده بود، برای رسیدن به سه امتیاز بازی تلاش کرد اما در نیمه اول نتوانست دروازه کرمانی ها را تهدید کند.

استقلال از مس «طلا» ساخت/ «دوپینگی» که عامل پیروزی آبی‌پوشان شد

استقلال در نیمه اول تیم خطرناکی نبود و نتوانست دروازه حریف را تهدید کند

نیمه دوم اما شرایط کمی بهتر شد و استقلال با میل هجومی بیشتری وارد زمین شد اما در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازهم نتوانست خطری را روی دروازه ایجاد کند تا ساپینتو ناچار به تعویض شهباززاده و به زمین فرستادن مهدی قایدی شود.

با حضور این بازیکن انتظار می رفت روند استقلال تهاجمی و خطرناک تر شود اما تا دقایق پایانی فقط در یک مورد استقلال تا آستانه باز کردن دروازه حریف رفت. در دقیقه ۶۱ داسیلوا از جناح راست توپی را روی دروازه حریف ارسال کرد که ضربه سر عارف غلامی را دروازه بان مس از روی خط دروازه برگرداند.

دو دقیقه بعد مسی ها این فرصت را جبران کردند و محمدامین اسدی بازیکن سابق پرسپولیس با عبور از عارف غلامی در موقعیت تک به تک زاویه بسته با حسینی قرار گرفت اما ضربه او به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۵ اما اتفاقی که هواداران استقلال منتظرش بودند رخ داد و یامگا قفل دروازه مس را باز کرد. در این صحنه ابتدا بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند اما در همان لحظه یامگا با هوشیاری و ضربه ای آرام دروازه مس را باز کرد تا شور و نشاط به سکوها برسد.

بعد از این گل استقلال با درایت بازی را مدیریت کرد و هر چند مس تلاش کرد گل خورده را جبران کند اما شاگردان مصطفی حسین خانی نتوانستند دروازه میزبان را با خطر جدی مواجه کنند تا در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال به پایان برسد و شاگردان ساپینتو به دومین سه امتیاز فصل دست پیدا کنند و ۶ امتیازی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403