کلهر: بانوان امروز به آقایان یاد دادند چگونه از تیم محبوب خود حمایت کنند/ حضور بانوان ادامه دار خواهد بود


کلهر: بانوان امروز به آقایان یاد دادند چگونه از تیم محبوب خود حمایت کنند/ حضور بانوان ادامه دار خواهد بود

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بانوان به آقایان یاد دادندکه چطور در ورزشگاه باید شعار بدهند و چطور با فرهنگ از تیم محبوب خود حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس، سینا کلهر در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: حضور بانوان در ورزشگاه ها اتفاق بسیار خوبی است، ما قبلا هم گفته بودیم که این اتفاق هرچه زودتر در ورزشگاه ها رخ خواهد داد. امیدوارم که این حضور تا پایان به همین شکل پیش برود و در ورزشگاه‌ها شاهد فضای فرهنگی باشیم. خود رسانه ها هم به این موضوع پی خواهند برد که فضای ورزشگاه‌ها باتوجه به حضور بانوان بهتر می شود و نوع شعار ها در ورزشگاه ها بهتر خواهد شد. ما سعی داریم در آینده شرایط را برای حضور بانوان بهتر کنیم و مشکلات جایگاه بانوان را رفع کنیم.

کلهر در ادامه با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه های دیگر گفت: ببینید ورزشگاه آزادی برای حضور بانوان یک معیار و یک قطب است که شرایط آن فراهم شد. در ادامه هم هر ورزشگاهی شرایط حضور بانوان را فراهم کند هیچ گونه مشکلی برای حضور بانوان نداریم و قطعا در آینده این اتفاق در شهرهای دیگر هم اتفاق خواهد افتاد. تنها لازمه حضور بانوان در شهرهای دیگر بررسی بازرسان وزارت ورزش است که مورد تأیید باشد مجوز برای آن ورزشگاه ها هم صادر خواهد شد. از طرفی هم بعضی از ورزشگاه ها در خارج از شهر هستند که باید برای رفت و آمد و سایر مسائل مشکلات را رفع کنند. با سیاستی هم در وزارت ورزش وجود دارد این موضوع پیگیری و حل خواهد شد.

وی افزود: حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بسیار خوب بود و در همان نیمه اول به آقایان یاد دادندکه چطور در ورزشگاه باید شعار بدهند و چطور با فرهنگ از تیم محبوب خود حمایت کنند. امیدوارم بازی استقلال نمونه ای باشد تا بتوانیم ادامه دهیم و شاهد حضور بانوان در ورزشگاه کل کشور باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص بلیط های جام جهانی قطر عنوان کرد: ما قولی که داده بودیم بلیط اضافه بگیریم که 12 هزار بلیط اضافه گرفتیم و تمام این بلیط ها به فروش رسید. این که فدراسیون فوتبال تا کنون 17 هزار بلیط فروخته درست است. از این 17 هزار بلیط 3هزار 500 بلیط به خانواده فوتبال که پیشکسوتان است تعلق گرفته است. این را هم باید بگویم که 2 هزار بلیط دیگر از سهمیه قطری ها توسط دولت قطر به ایرانی ها داده شده است که اما با توجه به این که ممکن بود در آینده دچار مشکل شویم این بلیط ها فعلا در اختیار مردم قرار نداده ایم و در صورت اطمینان از درست بودن شرایط بخشی از این بلیط را هم در اختیار مردم برای فروش خواهیم گذاشت و بخشی از آن را به به نهاد ها فرهنگی خواهیم داد تا مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط