ذوب‌آهن صفر - مس رفسنجان صفر؛ زور مربیان به هم نرسید!


ذوب‌آهن صفر - مس رفسنجان صفر؛ زور مربیان به هم نرسید!

یک تساوی خانگی بدون گل دیگر برای شاگردان تارتار حاصل تقابل با مس رفسنجان بود.

به گزارش "ورزش سه" ذوب‌آهن و مس رفسنجان دو تیم دو امتیازی جدول مسابقات در حالی از چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که هر دو تیم فرصت‌هایی برای پیش‌افتادن در مسابقه داشتند اما بی‌دقتی بازیکنان و البته درخشش گلر‌های دو تیم مانع از ثبت گل شد.

نیمه اول مسابقه در شرایط برابر پیش رفت و دو تیم‌ فرصت‌های خیلی ویژه‌ای برای گلزنی نداشتند اما به‌صورت کلی مشخص بود که هر دو سرمربی به‌خوبی بازی حریف را آنالیز کرده و نقاط قوت تیم‌های مقابل را از کار انداخته بودند.
مهمترین فرصت بازی در نیمه اول را گادوین منشا از روی نقطه پنالتی از دست داد تا بازی در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان برسد.
اوضاع در نیمه دوم هم به همان شکل پیش رفت و هر دو تیم موقعیت‌های جسته و گریخته‌ای روی دروازه‌های هم داشتند اما فرصت گلزنی صددرصدی نصیب هیچ یک از دو تیم نشد.
شاید اگر بازیکنان ذوب‌آهن در پانزده دقیقه پایانی مسابقه با دقت بیشتری در ضربات نهایی اقدام می‌کردند، می‌توانستند در این بازی خانگی پیروز شوند. شرایطی که در پانزده دقیقه ابتدایی هم برای شاگردن ربیعی وجود داشت اما نارنجی‌پوشان نتوانستند از تملک بیشتر توپ استفاده‌ای ببرند.

هفته دوم لیگ برتر/ پنج‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱/ ورزشگاه فولادشهر

داوران: بیژن حیدری، حسن ظهیری، محمد عطایی، امید جمشیدی
ناظر: بهرام مهرپیما

* ترکیب ذوب‌آهن

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، صادق صادقی، سجاد آشوری، آرمان اکوان، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، سجاد جعفری، محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ذوب‌آهن صفر - مس رفسنجان صفر؛ زور مربیان به هم نرسید!

*ترکیب مس رفسنجان

حامد لک، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، شاهین توکلی، حسن جعفری، فرشید باقری، محسن آذرباد، جفرسون باهیا، لوسیانو پریرا، سیدمهدی حسینی، گادوین منشا

سرمربی:محمد ربیعی

ذوب‌آهن صفر - مس رفسنجان صفر؛ زور مربیان به هم نرسید!

🟨 اخطار:

شاهین توکلی(30) محسن آذرباد(40) از مس رفسنجان

⏱️لحظات حساس:
دقیقه ۱۳:روی حرکت میثم تیموری به قلب محوطه ذوب آهن لوسیانو پریرا صاحب توپ شد اما ضربه آرام این بازیکن در اختیار حبیب فرعباسی قرار گرفت.

دقیقه ۳۵:پاس عمقی بازیکنان ذوب‌آهن در محوطه جریمه به سجاد عاشوری رسید اما این بازیکن در شرایطی که می تواست مستقیم به سمت دروازه شوت کند پاس عرضی داد که در نهایت موقعیت از دست رفت.

دقیقه 5+۴۵: گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان بر خلاف انتظارات در باز کردن دروازه ذوب آهن از روی نقطه پنالتی ناکام بود و حبیب فرعباسی با یک شیرجه فوق العاده مهمترین موقعیت بازی را از مس رفسنجان گرفت.

دقیقه 70: امید لطیفی که به جای گادوین منشا به بازی آمده روی یک ضدحمله موقعیت خوبی را در پشت محوطه ذوب به دست آورد که ضربه پای چپ او با اختلاف نه‌چندان کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: محمد حسین اسلامی در حالی که در قطر راست محوطه جریمه مس سه بازیکن را مشغول کرد، با یک ضربه دیدنی قصد داشت دروازه را باز کند که توپ پس از برخورد با نوک انگشتان لک به بیرون رفت.

🥇 بهترین بازیکن:

محمدحسین اسلامی؛ فوروارد ۲۰ ساله تیم ذوب‌آهن که در نیمه دوم با دستور تارتار وارد زمین شد، چندین بار مدافعین مس را با حرکات خودش تحت فشار گذاشت و اگر سرانگشتان حامد لک در یکی از موقعیت‌های دقایق پایانی بازی منجی مس نمی‌شد، می‌توانست یک گل سه امتیازی را هم به نام خودش ثبت کند.

📌 اتفاق ویژه:

در وقت های تلف شده بازی در نیمه اول مسابقه روی خطای شدید آرمان قاسمی مس رفنسجان صاحب پنالتی شد که گادوین منشا، پنالتی زن قهار رفسنجانی‌ها نتوانست فرعباسی را فریب بدهد و گلر ذوب به زیبایی توپ را راهی کرنر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟