آنچلوتی و ویگمن، مربیان سال یوفا (عکس)


آنچلوتی و ویگمن، مربیان سال یوفا (عکس)

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، و سارینا ویگمن، سرمربی تیم ملی زنان انگلیس، به عنوان مربیان سال یوفا معرفی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، یوفا در پایان مراسم قرعه‌کشی فصل پیش روی لیگ قهرمانان، برترین‌های فصل گذشته فوتبال اروپا را معرفی می‌کند. در بخش اول معرفی بهترین‌ها یوفا نام بهترین مربیان فوتبال مردان و فوتبال زنان سال را اعلام کرد.

در فوتبال مردان عنوان بهترین مربی سال یوفا به کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تعلق گرفت. او فصل گذشته با رئال مادرید به شکلی دراماتیک جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بدست آورد و علاوه بر این در لالیگا و سوپرجام اسپانیا به قهرمانی رسید تا یکی از بهترین فصل‌های دوران مربی‌گری‌اش را پشت سر بگذارد.

آنچلوتی و ویگمن، مربیان سال یوفا (عکس)

شاگردان آنچلوتی به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان در سوپرجام اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفتند که به عنوان قهرمان لیگ اروپا در این مسابقه حضور داشت. رئال مادرید موفق شد تیم آلمانی را شکست دهد تا آنچلوتی به چهارمین جام خود در طول فصل دست یابد.

در فوتبال زنان عنوان بهترین مربی سال یوفا به سارینا ویگمن، سرمربی هلندی تیم ملی زنان انگلیس تعلق گرفت که موفق شد با این تیم فاتح جام ملتهای اروپای زنان شود.

آنچلوتی و ویگمن، مربیان سال یوفا (عکس)

رقابتهای یورو2022 زنان امسال به میزبانی انگلیس برگزار شد و تیم ملی کشور میزبان با هدایت ویگمن موفق شد با اقتدار به مرحله نیمه‌هایی صعود کند و با پیروزی 4-0 مقابل سوئد به فینال رقابتها برسد. زنان انگلیس در بازی فینال که در لندن برگزار شد به مصاف آلمان، یکی از قدرت‌های بزرگ فوتبال زنان رفتند و موفق شدند حریف را 2-1 شکست داده و جام قهرمانی را به همراه مربی هلندی‌شان بالای سر ببرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق