مهاجری: غافلگیر شدیم و 2 گل خوردیم/ بضاعتمان محدود است اما باید با قدرت جلو برویم


مهاجری: غافلگیر شدیم و 2 گل خوردیم/ بضاعتمان محدود است اما باید با قدرت جلو برویم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم روی ضربه ایستگاهی که نقطه قوت پیکان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، رضا مهاجری بعد از شکست خانگی 2 بر یک مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: در روزی که به نظرم نیمه اول خوب نبودیم و باید دلیلش را پیدا کنیم ولی با این وجود توانستیم با مساوی به رختکن بیاییم . بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و تغییر سیستم دادیم بهتر شدیم متاسفانه روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم روی ضربه ایستگاهی که نقطه قوت پیکان بود. بعد از آن هم با تغییر سیستم با دو مهاجم بازی کردیم ولی روی غافلگیری گل دوم را خوردیم. نمی‌خواهم بگویم این باخت لازم بود.

وی افزود: با تغییر سیستم و دو مهاجم بازی کردیم ولی روی غافلگیری دوباره گل خوردیم. روی ضربه ایستگاهی نقطه قوت پیکان گل خوردیم. این باخت نمی خواهم بگویم لازم بود. دوست ندارم در بازی های خانگی که می توانیم نتیجه بگیریم بازنده شویم. پیش بینی بازی سختی را برای خودمان کرده بودیم اما بازیکنان از نظر ذهنی آمادگی این بازی سخت را نداشتند و شاید اشکال از خودمان هم باشد. گذاشتیم پیکان روی نقاط قوتش به گل برسد. این ضعف مفرط ما بود. نباید در خانه مقابل پیکان یا هر تیمی دیگر غافلگیر شویم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: باید فوتبال مان را با قدرت جلو ببریم البته بضاعت محدودی داریم. می دانیم از جدول و بازی ها چه می‌ خواهیم البته راه زیادی در پیش است این باخت شاید تلنگر خوبی برای مجموعه ما باشد تا اگر جایی کوتاهی کنیم تنبیه شویم و امروز هم تنبیه شدیم. می توانستیم حداقل بازنده نباشیم اما باخیتم. با شکست هم حال خوبی به آدم دست نمی‌دهد و همه از این باخت ناراحتیم ان شالله بتوانیم در بازی های آینده روند بهتری را در پیش بگیریم. تلاش می کنیم تیم بهتری شویم و باید انتظار معقولی از تیم داشته باشیم.

وی افزود: خیلی از دوستان می‌گویند چرا تیم در اهواز تمرین می کند برای خودم هم تمرین در اهواز سخت است. ما اینجا مسابقه می دهیم و اهواز تمرین می کنیم. یک زمین تمرین به من بدهید زمین مسابقه را که نمی‌توانم تمرین کنم چون بعدا این زمین تبدیل به خاک می‌شود. در آنصورت صدای بیشتری می آید که امکانات نداریم و زمین هم خراب است. زمین اعتبار ماست و باید آن را حفظ کنیم قطعا باید انگیزه لازم را در ببین بازیکنان ایجاد می کردیم که آنها بازی را ساده تر می گرفتند و به این راحتی واگذاری بازی برای مان سخت است.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا