خیابان های 88 روستا در شوشتر آسفالت شد


خیابان های 88 روستا در شوشتر آسفالت شد

شوشتر- فرماندار شوشتر از انجام عملیات آسفالت و جدول گذاری در ۸۸ روستای این شهرستان با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان خبر داد.

حجت الله دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات آسفالت و جدول گذاری در ۳۱ روستای بخش شعیبیه به اعتبار حدود ۱۰ میلیارد، در ۳۰ روستای بخش میان آب با اعتبار حدود ۱۷۶ میلیارد تومان، در ۲۷ روستای بخش مرکزی شهرستان شوشتر با اعتبار حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه انجام شده است.

وی در ادامه از انجام ۸ پروژه در توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی در سطح شهرستان شوشتر خبر داد.

دهدشتی با بیان اینکه ۴ پروژه راه روستایی به اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در شهرستان شوشتر اجرا شده است، تصریح کرد: همچنین پروژه گازرسانی به ۵ روستای شهرستان شوشتر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان انجام شده و آماده بهره برداری است.

فرماندار شوشتر از اصلاح برخی طرح‌های «هادی» روستاهای شوشتر خبر داد و بیان کرد: طرح‌های هادی برخی دیگر از روستاهای این شهرستان به تصویب رسیده و پروژه‌های مرتبط با آنها نیز آغاز شده است.

وی درباره طرح‌های آب و فاضلاب در سطح شهرستان شوشتر گفت: پیگیری‌های بسیار خوبی با مشارکت همه مسئولان صورت گرفته و برای رفع مشکلات در این زمینه برخی پروژه‌ها نیز تعریف و مراحل انتخاب پیمانکار انجام شده است.

فرماندار شوشتر بیان کرد: در خصوص تأمین زمین برای مسکن ملی نیز گام‌های خوبی برداشته شده و از این رو طبق برنامه‌های دولت سیزدهم در شهرستان پیش رفته‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)