68 پروژه طی هفته دولت در خوسف افتتاح می شود


 68 پروژه طی هفته دولت در خوسف افتتاح می شود

ایمانی گفت: به مناسبت هفته دولت ۶۸ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی هشت پروژه دیگر آغاز می شود.

«محمدعلی ایمانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف اظهار کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان خوسف 292 میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.


سرپرست فرمانداری خوسف از تأمین برق شهرک ماژان و متقاضیان شهری خوسف با اعتبار یک میلیارد و 159 میلیون تومان خبر داد و افزود: همچنین شبکه فشار متوسط برای اصلاح ولتاژ مشترکین دهستان براکوه و کاهش تلفات شبکه با اعتبار بیش از یک میلیارد و 70 میلیون تومان احداث می شود.


ایمانی از احداث گلخانه صیفی و سبزیجات در شهرک گلخانه ای محمدیه با اعتبار دو میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: همچنین انبار مدیریت بحران خوسف با اعتبار 400 میلیون تومان افتتاح می‌شود.


وی گفت: همزمان با هفته دولت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی خور با اعتبار بیش از 6 میلیارد و 800 میلیون تومان و فاز اول اصلاح بلوار ورودی ماژان با اعتبار بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.


سرپرست فرمانداری خوسف از آغاز عملیات گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی خوسف با اعتبار سه میلیارد تومان خبر داد و گفت: اجرای طرح هادی روستای کوشه علیا و افتتاح واحد تولیدی دانه بندی آهک در روستای تجگ از دیگر پروژه های شاخص شهرستان خوسف در هفته دولت است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس