آزادکاران جوان در جهانی نمره قبولی گرفتند/ ما فقط انتقاد نمی‌کنیم


آزادکاران جوان در جهانی نمره قبولی گرفتند/ ما فقط انتقاد نمی‌کنیم

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و ۴ مدال برنز قهرمانی سال گذشته خود در این مسابقات را تکرار کرد.

در همین راستا هادی حبیبی یکی از ملی پوشان اسبق کشتی آزاد کشورمان که سال‌ها در کادر فنی هم به عنوان مربی و سرپرست حضور داشت به خبرنگار مهر گفت: چندی پیش انتقاداتی را مطرح کردم که متوجه عملکرد تیم نوجوانان در رقابتهای جهانی ایتالیا و کسب عنوان چهارمی آنها بود که در واقع به ضعف مجید ترکان در بحث سرمربیگری تیم اشاره داشت و برخی از همکاران گفتند که نباید چنین اظهاراتی را مطرح می‌کردم، اما اگر انتقادی از سوی اهالی کشتی مطرح می‌شود نشانه نگرانی و دلسوزی برای کشتی است چراکه نقاط ضعف باید همواره به هر کادر فنی و مسئولی در تیم‌های ملی گوشزد شود. من معتقدم مطرح کردن واقعیت‌ها می‌تواند در نهایت به موفقیت ورزش ملی کشورمان منتهی شود. ورزشی که همه از آن انتظار مدال و افتخار دارند.

وی ادامه داد: به همین دلیل اگر انتقادی از عملکرد تیمی صورت می‌گیرد باید در زمان موفقیت و پیروزی هم از تمامی اعضای تیم تقدیر و تشکر شود. در همین راستا باید به عملکرد آزادکاران جوان در جهانی بلغارستان اشاره کنم که واقعاً دلچسب و مطلوب بود. هر چند که از برخی نفرات انتظار بیشتری می‌رفت. ملی پوشانی که می‌توانستند مدال خوشرنگتری کسب کنند. البته برخی دیگر هم به بهترین شکل ظاهر شدند و کشتی‌های دیدنی و بسیار درخشانی را به نمایش گذاشتند که به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی منتهی شد.

حبیبی در پایان اظهار داشت: البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که غیبت تیم روسیه بر کیفیت مسابقات تأثیر داشت اما نباید تلاش و زحمات آزادکاران و کادر فنی را هم نادیده گرفت. مطمئناً آینده متعلق به همین کشتی گیران جوان است که باید بزودی جانشین بزرگان تیم ملی بزرگسالان شوند. در نتیجه باید به نحوی حمایت و هدایت شوند که همچنان در آینده هم شاهد درخشش و قهرمانی آنها در جهانی و المپیک باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»