قطع سخنرانی رئیس جمهور آمریکا با شعار «بایدن، انتخابات را دزدیدی»


قطع سخنرانی رئیس جمهور آمریکا با شعار «بایدن، انتخابات را دزدیدی»

یکی از حاضران در سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در ایالت مریلند با سر دادن شعار «بایدن، انتخابات را دزدیدی»، سخنان او را برای لحظاتی قطع کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های آمریکایی پنج شنبه شب به وقت محلی گزارش دادند که یکی از حاضران در سخنرانی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در ایالت «مریلند» با سر دادن شعار «بایدن، انتخابات را دزدیدی» سخنان او را برای لحظاتی قطع کرد.

به گزارش این رسانه‌ها، بایدن در واکنش به این اقدام و تلاش نیروهای امنیتی برای بازداشت او گفت: نه نه، اجازه دهید برود. دوستان، جهل و ناآگاهی حد و مرز نمی‌شناسد.

رسانه‌های آمریکایی تصاویر فردی که سخنرانی بایدن را قطع کرد، منتشر کردند ولی هنوز جزئیات بیشتری از این اتفاق و هویت این فرد و هدف او از انجام این کار گزارش نشده است.

بر اساس این گزارش، بایدن در ادامه این سخنرانی گفت: اگر دو عضو دموکرات دیگر به مجلس سنا اضافه شوند و ما اکثریت خود را در مجلس نمایندگان حفظ کنیم، می‌توانیم بسیاری از کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانیم.

بایدن همچنین گفت: هنوز بسیاری از جمهوریخواهان واقعی باقی مانده‌اند؛ من به آنها احترام می‌گذارم اما جمهوریخواهان مورد حمایت ترامپ قابل احترام نیستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام