آیا از خواص سنگ فیروزه سفید گرمی خبر دارید؟


آیا از خواص سنگ فیروزه سفید گرمی خبر دارید؟

ایران از معادن بسیار زیادی برخوردار است و تا حد امکان از آن بهره می‌برد. معدن سنگ فیروزه در بین ایرانیان ارزش بالایی داشت زیرا از قدیم‌الایام سنگ ارزشمند و زینتی به حساب می‌آید.اگر سرچی در گوگل داشته باشید با عنوان مرد نمکی که بالای هزار سال قدمت...

ایران از معادن بسیار زیادی برخوردار است و تا حد امکان از آن بهره می‌برد. معدن سنگ فیروزه در بین ایرانیان ارزش بالایی داشت زیرا از قدیم‌الایام سنگ ارزشمند و زینتی به حساب می‌آید.

اگر سرچی در گوگل داشته باشید با عنوان مرد نمکی که بالای هزار سال قدمت دارد و به دوره هخامنشیان برمی‌گردد و گردنبند فیروزه ای به گردن دارد روبه‌رو خواهید شد. اما با توجه به تغییرات چند هزار ساله دیگر مردان نمی‌توانند از گردنبند فیروزه استفاده کنند و فقط خانم‌ها از آن بهره می‌برند؛ اما مردان نیز در انواع و اقسام مختلف از آن مصرف دارند، البته نه گردنبند، بلکه مانند انگشتر، بازوبند، دستبند، ساعت مچی و غیره که از سنگ فیروزه می‌توان استفاده کرد و علاقه‌مندان سنگ فیروزه سعی می‌کنند تا در تمامی زمینه از سنگ فیروزه بهره‌مند شوند.

شاید زیبایی و رنگ دوست داشتنی و خاص آن نظر شما را جلب کند، اما غیر از ظاهری زیبا و استثنایی خواص سنگ فیروزه است که می‌تواند شما را مجذوب این سنگ کند؛ زیرا تجربه و برخی از کارشناسان تایید کردند که سنگ فیروزه می‌تواند تاثیرات به‌سزایی را در زندگی فرد ایجاد کند، به طوری که تا به حال این درها برایش باز نشده بودند. بزرگترین و خاص‌ترین مزیت سنگ فیروزه آرامشی است که برای مصرف کننده‌اش دارد.

با اینکه انواع و اقسام سنگ های زینتی و خاص در بازار ایران موجود است، اما علاقه‌مندان سنگ فیزوه بسیار زیاد است. رنگ خاص و زیبایی که دارد هر نگاهی را به خود جذب می‌کند. اگر خریدار سنگ فیروزه فقط از روی زیبایی سنگ قصد خرید آن را داشته باشد در آینده متوجه تاثیراتی که روی روح و روان فرد می‌گذارد خواهد شد و اگر بر حسب اتفاق آن را از دست بدهد کمبودی را در زندگی حس می‌کند و تا دوباره سنگ فیروزه دلخواه را جایگزین نکند به حالت روحی قبلی برنمی‌گردد.

قیمت سنگ فیروزه سفید

اکثر افرادی که سنی ازشان گذشته است اگر به دست آنها نگاه کنید انگشتر نقره با سنگ فیروزه به دست آمده از معدن سنگ و به رنگ سفید نیز در دست خود دارند؛ زیرا در گذشته رنگ سفید یا سنگ فیروزه سفید در بین مردم بسیار رواج داشته است و کیفیت آنها نیز بالا بوده است، اما امروزه اکثر افراد ترجیح می‌دهند سنگ فیروزه با رنگ‌بندی مختلف را تهیه کنند، زیرا بر این اعتقاد دارند که رنگ سفید زود کثیف شده و از بین خواهد رفت.

آیا از خواص سنگ فیروزه سفید گرمی خبر دارید؟

در گذشته به دلیل این که سنگ فیروزه سفید مانند سنگ گرانیت بسیار وجود داشت و به نوعی در بین مردم محبوب بوده است، قیمت بسیار مناسبی داشت؛ اما با گذشت زمان خرید و فروش این مدل از سنگ‌ها در میان مردم کاهش یافته است و این مدل از سنگ‌ها نیز به تعداد اندکی نیز رسیده که همین مسئله سبب شده رقبای ما در این زمینه قیمت این مدل از سنگ‌ها را بسیار بالا ببرند. اما مجموعه ما این مدل از سنگ‌ها را به تولید انبوه رسانده است تا در بازار تعداد زیادی از آنها موجود باشد. لازم به ذکر است که مجموعه ما قیمت این مدل از سنگ‌ها را بسیار ارزان‌تر از رقبای خود وارد بازار کرده است.

قیمت سنگ فیروزه گرمی

شاید زیبایی و رنگ دوست داشتنی و خاص آن نظر شما را جلب کند، اما غیر از ظاهری زیبا و استثنایی خواصی که در سنگ فیروزه است می‌تواند شما را مجذوب این سنگ کند؛ زیرا تجربه و برخی از کارشناسان تایید کردند که سنگ فیروزه می‌تواند تاثیرات به‌سزایی را در زندگی فرد ایجاد کند، به طوری که تا به حال این درها برایش باز نشده بودند. بزرگترین و خاص‌ترین مزیت سنگ فیروزه آرامشی است که برای مصرف کننده‌اش دارد.

آیا از خواص سنگ فیروزه سفید گرمی خبر دارید؟

یکی دیگر از عواملی که در ارزش و قیمت سنگ فیروزه گرمی می‌تواند اثرگذار باشد نوع شجری یا عجمی بودن آن است. همان‌طور که می‌دانید نوع شجری حاوی رگه‌های معدنی است که در هنگام استخراج روی آنها وجود دارد و نمونه‌های عجمی نوعی هستند که کاملا صاف و یک‌دست هستند. کارشناسان تجاری نیز بر اساس همین معیار معتقدند که نمونه عجمی نیشابوری از بهای بالاتری برخوردار است، اما علاقه‌مندان سنگ فیروزه بسیار زیاد هستند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...