تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max معرفی شد


تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max معرفی شد

تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max محصول هوشمند جدیدی از این کمپانی چینی است که با دقت بالایی به فیلتر کردن آلاینده های مختلف موجود در هوای اتاق می‌پردازد.روز گذشته شیائومی به طور رسمی از دستگاه تصفیه هوای MIJIA Air Purifier 4 Max در چین...

تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max محصول هوشمند جدیدی از این کمپانی چینی است که با دقت بالایی به فیلتر کردن آلاینده های مختلف موجود در هوای اتاق می‌پردازد.

روز گذشته شیائومی به طور رسمی از دستگاه تصفیه هوای MIJIA Air Purifier 4 Max در چین رونمایی کرد. این محصول قیمتی حدودا 408 دلاری داشته و هم اکنون قابل پیش خرید است.

امکانات تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max

این دستگاه جدید شیائومی در هر ساعت قادر به کاهش فرمالدهیدها به اندازه 0.01 گرم بر متر مکعب بوده و نرخ تصفیه آن 99.7 درصد اعلام شده است. همچنین با بهره‌گیری از لایه‌های فعال کربن، این محصول شیائومی قادر به محبوس کردن بهتر آلاینده‌هایی نظیر فرمالدهیدهاست.

تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max معرفی شد

تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max همچنین قادر است ترکیبات آلی فرار مانند آلدهیدها، بنزن‌ها، آلکین‌ها، ترکیبات آروماتیک، آلکین‌ها، ترکیبات هالوژنی، استرها، کتون‌ها و موارد دیگر را نیز به خوبی تصفیه کند. نرخ حذف تولوئن این دستگاه برابر 97.7 درصد در هر ساعت است و نرخ تصفیه ترکیبات عاری از مواد آلی فرار نیز برابر با 96.3 درصد گزارش شده است.

تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max معرفی شد

این تصفیه کننده هوا جدید شیائومی همچنین از حسگرهای پیشرفته حالت جامد فرمالدهید استفاده می‌کند که مستقیما از سوییس وارد شده‌اند. به لطف استفاده از تکنولوژی الکترونیکی حالت جامد، رزولوشن سنسور این دستگاه بسیار بالاتر از دستگاه‌های مشابه است.

تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max معرفی شد

علاوه بر فیلتر کردن تقریبا کامل آلاینده‌هایی نظیر فرمالدهید، دستگاه تصفیه هوای MIJIA 4 Max همچنین حجم گاز 13333 لیتر بر دقیقه دارد و به خوبی قادر است آلاینده‌هایی نظیر دود سیگار، دودهای چرب ناشی از روغن و البته گرد و غبار را تصفیه کند.

علاوه بر این، محصول جدید شیائومی با بهره‌گیری از پوشش‌هالی پیشرفته آنتی باکتریایی و ضدویروسی می‌تواند آلاینده‌های عفونی و ویروسی محیط را نیز با دقت بسیار خوبی فیلتر کند. همچنین تصفیه کردن بسیاری عناصر حساسیت‌زای طبیعی و شیمیایی هم از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می‌رود.

تصفیه کننده هوای خانگی شیائومی MIJIA 4 Max معرفی شد

تصفیه کننده هوای جدید MIJIA همچنین از فیلترهای بسیار باکیفیتی با عمر حداکثر یک سال استفاده می‌کند و قادر است فیلترهای جدید را به صورت خودکار و بدون نیاز به ریست کردن شناسایی کند.

منبع :gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا