پخش زنده فوتبال ایران امروز جمعه 4 شهریور 1401+ ساعت دیدار پرسپولیس


پخش زنده فوتبال ایران امروز جمعه 4 شهریور 1401+ ساعت دیدار پرسپولیس

برنامه پخش زنده فوتبال جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ در تلویزیون اعلام شد. در ادامه این خبر جزئیات دیدار‌های امروز در لیگ ایران و لیگ اروپا را با ساعت و زمان دقیق پرسپولیس و آلومینیوم اراک امروز را بخوانید.

پخش زنده فوتبال ایران امروز جمعه 4 شهریور 1401+ ساعت دیدار پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر، امروز 4 شهریور ۱۴۰۱ چندین رقابت مهم در لیگ برتر ایران و لیگ اروپا برگزار می‌شود که تلویزیون فقط بازی‌های مهم لیگ برتر ایران و لیگ اروپا را در کنداکتور پخش زنده قرار داده است و امشبیک بازی حساس فوتبال لیگ برتر ایران از طریق تلوزیون پخش می‌شود که این بازی‌ها امشب به صورت زنده پخش خواهند شد در ادامه خبر ساعت دقیق دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک را خواهیم آورد.

۳ مسابقه فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.

امروز و امشب رقابت‌های مختلف فوتبال و البته والیبال در ایران و اروپا برگزار می‌شود که تعدادی از آن‌ها مورد توجه تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است. فارغ از رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان، تلویزیون ۳ بازی فوتبال هم در کنداکتور گنجانده که ۲ تای آن‌ها مربوط به لیگ ایران و یکی مربوط به لیگ ایتالیا است. حساس‌ترین بازی شب را هم تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس برگزار می‌کنند که این دیدار قرار است از طریق شبکه سه سیما پخش زنده شود.

برنامه بازی‌های مهم امروز جمعه ۴ شهریور + پخش زنده

آلومینیوم – پرسپولیس ۱۹.۰۰ شبکه سه
گل‌گهر – سپاهان ۲۱.۳۰ شبکه ورزش
لاتزیو – اینتر ۲۳.۳۰ شبکه سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند