بارسا امیدوار شد؛ لیورپول مشتری جدید ستاره هلندی


بارسا امیدوار شد؛ لیورپول مشتری جدید ستاره هلندی

مدیران لیورپول قصد دارند برای جذب فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، وارد مذاکره شوند.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از چند ماه قبل در تلاش است تا بتواند دی‌‌یونگ را برای حضور در اولدترافورد متقاعد کند.
تلاش‌های مدیران این باشگاه علیرغم حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم که پیش از این در آژاکس روزهای درخشانی را با این بازیکن سپری کرده بی‌جواب مانده است و حتی در مقطعی گفته می‌شد که آنها به طور کامل از این انتقال ناامید شده‌اند.
اما در حالی که گفته می‌شد مدیران یونایتد، روز گذشته به بارسلونا سفر کرده‌اند تا آخرین تلاش برای جذب این بازیکن را در فاصله یک هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به کار بگیرند، حالا روزنامه سان خبر داده است که آنها رقیب جدیدی در این مسیر پیدا کرده‌اند.

بارسا امیدوار شد؛ لیورپول مشتری جدید ستاره هلندی

شرایط خط میانی لیورپول، عملکرد ضعیف این تیم در سه بازی ابتدایی لیگ برتر با دو تساوی و یک شکست برابر یونایتد و همچنین مصدومیت‌های متعدد باعث شده است که یورگن کلوپ از مدیران این باشگاه بخواهد به دنبال هافبک جدیدی باشند.
حالا این باشگاه قصد دارد پیشنهادی را برای دی‌یونگ ارائه کند و این موضوع بیشتر از همه به سود بارساست که مشتاق فروش این هافبک هلندی است تا قرارداد ژول کُنده را ثبت کند و برای جذب مارکوس آلونسو نیز قدم پیش بگذارد.
هرچند هنوز مشخص نیست که دی‌یونگ حاضر به پذیرش پیشنهاد لیورپول باشد یا همچنان بر سر موضعش که حضور در نوکمپ است، بماند اما با توجه به حضور این تیم در لیگ قهرمانان و همچنین کورس قهرمانی چند فصل اخیر، شاید این گزینه برای این ملی‌پوش هلندی جذاب‌تر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»