صدور بیش از 2200 مجوز تولید در خراسان رضوی


صدور بیش از 2200 مجوز تولید در خراسان رضوی

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از دو هزار و ۲۰۰ مجوز جدید در حوزه تولید طی یکسال اخیر صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در حاشیه افتتاح خط تولید یک شرکت لوازم خانگی در مشهد، با بیان این‌که در سال‌های گذشته این استان سرمایه‌گریز بود، اظهار کرد: اکنون شرایطی به وجود آمده است که خراسان رضوی به سمت سرمایه‌پذیری سوق یافته است.

وی با اشاره به صدور بیش از دو هزار و ۲۰۰ مجوز جدید در حوزه تولید طی یکسال گذشته، ادامه داد: در آینده شاهد جهش بزرگی در تولید، اشتغال و همچنین صادرات خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال نظم‌بخشی و انضباط‌سازی در جریان اقتصادی استان خراسان رضوی هستیم و برای به نتیجه رسیدن این مهم، مدیران باید از حالت ستادی به عملیاتی تغییر رویکرد دهند که این موضوع مبنای تشکیل قرارگاه‌های اقتصادی در استان شده است.

وی با تأکید بر این‌که تلاش می‌کنیم در همه عرصه‌ها از جمله صنعت، معدن، کشاورزی و دامپروری شرایط فعالیت اقتصادی مناسب‌تر شود، افزود: بر همین اساس، کوشش می‌شود تا واحدهای تولیدی تعطیل نشوند و حتی اگر بنا به دلایلی تعطیل شده‌اند، دوباره احیا شده و با این نگاه، واحدهایی که با ظرفیت محدود در حال کار هستند باید ارتقا یابند.

نظری ابراز کرد: خراسان رضوی در موضوع آغاز طرح‌های جدید و یا افتتاح طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در هفته دولت، رتبه نخست کشوری را با بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از آن خود کرده است.

وی با بیان این‌که دیپلماسی اقتصادی در این استان که در همسایگی ۲ کشور قرار گرفته است، از جمله کارهای در دست اقدام است، متذکر شد: برای تحول در اقتصاد، ایجاد صنایع مادر و پیشران در کنار تکمیل زنجیره صنایع موجود در استان در دست اقدام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!