تمدید ثبت‌نام پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401


تمدید ثبت‌نام پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401

مهلت ثبت‌نام مجدد در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی و ویرایش اطلاعات مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ تا ۸ شهریورماه جاری تمدید شد.

تمدید ثبت‌نام پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:پیرو اطلاعیه‌ ۳۱ مردادماه سالجاری و در جهت ایجاد تسهیلات بیشتر و مساعدت با آن دسته از متقاضیانی که تا امروز جمعه چهارم شهریورماه برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز سه شنبه ۸ شهریورماه جاری نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) اقدام کنند.

بر اساس این گزارش متقاضان می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و اصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در پذیرش مذکور اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز