سیتروئن C3-XR با نام سایپا M44، آیا بازگشتی در راه است؟


سیتروئن C3-XR با نام سایپا M44، آیا بازگشتی در راه است؟

یکی از حاشیه‌های نمایشگاه تحول صنعت خودرو، به خودرو سایپا M44 مربوط می‌شد که در حقیقت نسخه چینی سیتروئن C3 است. این خودرو با نام اصلی سیتروئن...

یکی از حاشیه‌های نمایشگاه تحول صنعت خودرو، به خودرو سایپا M44 مربوط می‌شد که در حقیقت نسخه چینی سیتروئن C3 است. این خودرو با نام اصلی سیتروئن C3-XR شناخته می‌شود و در حقیقت نسخه خاصی از سیتروئن C3‌ برای بازار چین است. همچنین نخستین بار نیست که سیتروئن C3-XR توسط سایپا به نمایش در می‌آید، چرا که این خودرو در نمایشگاه‌های خودرو داخلی پسابرجامی بارها مشاهده شده بود.

بنابر اطلاعات به دست آمده، اکنون سایپا قصد دارد تا سیتروئن C3-XR را از طریق همکاری مشترک ایران خودرو و شرکت سایپا سیتروئن تولید کند. این خودرو با کد M44 نام‌گذاری شده است و احتمالا از پیشرانه TU5‌ پلاس برای این خودرو استفاده خواهد شد.

سیتروئن C3-XR با نام سایپا M44، آیا بازگشتی در راه است؟سایپا M44

سیتروئن در شرکت سایپا سیتروئن سهم دارد و در زمان همکاری قالب‌های بدنه سیتروئن C3-XR را در اختیار شریک ایرانی خود قرار داده بود. بنابراین ساخت قطعات بدنه و تریم داخلی خودرو برای سایپا چندان پیچیده تلقی نمی‌شود.

انتظار می‌رود تا سایپا M44 به این امکانات مجهز باشد: سانروف، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، فرمان برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دی‌لایت، ترمزهای دیسکی به همراه ABS، EBD و BA و تریم داخلی چرمی – پارچه‌ای. هنوز اطلاعات کامل و قطعی از سایپا M44 در دسترس رسانه‌ها قرار نگرفته است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی