اقدامات دولت مردمی از طریق رسانه در اختیار مردم قرار گیرد


اقدامات دولت مردمی از طریق رسانه در اختیار مردم قرار گیرد

ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اقدامات انجام شده دولت مردمی باید از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد تا موجب امید آفرینی در جامعه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه بازگو کردن دستاوردهای دولت در رسانه‌ها برای اعتماد زایی لازم است، افزود: بازدیدهای میدانی مسئولان از اتفاقاتی است که سبب افزایش امید آفرینی در جامعه می‌شود و دولت سیزدهم باید در مسیر مردمی بودن قدم بردارد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به برخی هجمه‌های استکبار جهانی برای نا امید کردن مردم، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در بیان دستاوردها آنطور که شایسته آن است و در مقایسه با هجمه‌های دشمنان، موفق نبوده‌ایم.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه نباید با برخی از اقدامات شجاعت را از مدیران سلب کرد، گفت: دستگاه‌های نظارتی وظیفه دارند تا ریز به ریز به وظایف خود عمل کنند.

امام جمعه ارومیه یادآور شد: در برخی مواقع شاهد افراط و تفریط در مباحث نظارتی هستیم که این امر سبب آسیب‌هایی در عرصه مدیریتی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز شرایط به گونه‌ای است که یک مدیر شهری باید هر روز برود و در نهادهای نظارتی پاسخگو باشد؛ این موارد شجاعت را از مدیر می‌گیرد و مانع توسعه شهر می‌شود.

حجت‌الاسلام ن قریشی اضافه کرد: برخی از مدیران به بنده اعلام کردند که ۷۰ درصد وقت آنان در حال پاسخگویی به نهادهای نظارتی می‌گذرد که این اقدام، درست نیست.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: اگر مشکلی در یک دستگاهی وجود دارد، پیشنهاد می‌شود که نهادهای نظارتی یکبار برای همیشه با ورود به آن قاطعانه عمل و مشکل را حل کنند.

مشکلات شهری با همدلی مسئولان قابل حل است

وی با بیان اینکه مشکلات شهری با همدلی و همکاری مسؤولان قابل حل است، افزود: کمربندی دوم شهر ارومیه حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما متأسفانه اتمام آن درگیر برخی مشکلات شده که حل آن نیازمند یک هم افزایی است لذا مسؤولان این حوزه با برگزاری جلسات مشترک، مشکلات موجود را سریعاً رفع کنند.

وی ادامه داد: برخی از مشکلات مدیریت شهری همچون ترمینال شهرستان و میدان میوه و تره بار ارومیه سالیان سال همچنان باقیست؛ که انتظار می‌رود مدیران مجموعه مدیریت شهری در رابطه با حل این مشکلات احساس مسئولیت کافی داشته باشند.

حجت الاسلام قریشی با تبریک روز پزشک به مدافعان سلامت با بیان اینکه ابوعلی سینا باید الگویی برای جامعه پزشکی باشد، اظهار کرد: درمان بیماران وسیله جمع آوری ثروت نیست بلکه یک مسؤولیت انسانی و شرعی است.

وی تاکید کرد: فردی که علم بر درمان دارد باید کمک حال مردم شود چرا که خداوند او را وسیله‌ای برای خدمات رسانی به مردم قرار داده است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: ابوعلی سینا یک پزشک خداپرست واقعی و حافظ کل قرآن کریم بود که منش و رفتار او باید به الگوی جامعه پزشکی تبدیل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات