ملاقات گذری سیاوش و اسکوچیچ در جایگاه VIP


ملاقات گذری سیاوش و اسکوچیچ در جایگاه VIP

اسکوچیچ به همراه دستیارانش به خصوص وحید هاشمیان روز گذشته با حضور در جایگاه VIP استایوم آزادی از نزدیک به تماشای دیدار استقلال – مس کرمان نشستند.

به گزارش "ورزش سه"، اسکوچیچ که پیش از شروع بازی به جایگاه آمده بود با شعارهای عجیب از سوی برخی از تماشاگران استقلال مواجه شد که مثل همیشه سعی کرد با لبخند واکنش نشان دهد. از نکات جالب توجه دیدار گذری سیاوش یزدانی با اسکوچیچ و مربیان تیم ملی بود. سیاوش یزدانی که برای این بازی در لیست 18 نفره استقلال قرار نگرفته بود از روی سکوها بازی را دنبال می کرد. او بعد از حضور دوباره در جمع آبی ها گفته بود تلاش خواهد کرد تا در فصل منتهی به جام جهانی یک بار دیگر به بازی های خوب برای استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شود.

در برهه ای که سیاوش یزدانی در اردوی تیم ملی حضور داشت اسکوچیچ با وجود کمبود مدافع از امید نورافکن در این پست استفاده می کرد که این حواشی را به دنبال داشت اما دیدار گذری سیاوش یزدانی با اسکوچیچ نشان می دهد بازیکن تیم استقلال همه خاطرات بد گذشته را پاک کرده است و دوباره به دنبال ساختن جایگاهی ایده آل برای خود است.

او در گام نخست باید تلاش کند به ترکیب ثابت آبی ها راه پیدا کند و شاید این فرصت پیش از اردوی شهریور ماه برای سیاوش یزدانی مهیا نشود چرا که همین روزها لیست تیم ملی از سوی اسکوچیچ تدوین و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می گیرد تا کارهای اداری مربوط به سفر به اتریش و بازی با تیم های اروگو ئه و سنگال انجام شود. تیم ملی برای انجام این دو بازی 27 شهریور راهی اتریش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول