نسخه دنده اتوماتیک پیکاپ کی ام‌ سی T8 سال آینده روانه بازار خواهد شد


نسخه دنده اتوماتیک پیکاپ کی ام‌ سی T8 سال آینده روانه بازار خواهد شد

مدیرعامل شرکت کرمان موتور اعلام کرد نسخه دنده اتوماتیک پیکاپ کی ام‌ سی T8 تابستان سال 1401 روانه بازار خواهد شد.شرکت کرمان موتور در سال 1400 پیکاپ کی ام سی T8 را به عنوان جدیدترین محصول خود به بازار عرضه کرد. این پیکاپ چینی که از ظاهر جذابی بهره...

مدیرعامل شرکت کرمان موتور اعلام کرد نسخه دنده اتوماتیک پیکاپ کی ام‌ سی T8 تابستان سال 1401 روانه بازار خواهد شد.

شرکت کرمان موتور در سال 1400 پیکاپ کی ام سی T8 را به عنوان جدیدترین محصول خود به بازار عرضه کرد. این پیکاپ چینی که از ظاهر جذابی بهره می‌برد به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

عرضه نسخه دنده اتوماتیک پیکاپ کی ام‌ سی T8

از آنجایی که پیکاپ کی ام‌ سی تی 8 در بازار با استقبال مشتریان مواجه شد، کرمان موتور قصد دارد نسخه اتوماتیک آن را نیز برای جلب رضایت مشتریان به بازار عرضه کند. در همین راستا سامان فیروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور اخیرا در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو عنوان کرد پیکاپ کی ام سی T8 مجهز به گیربکس اتوماتیک در تابستان سال 1402 روانه بازار خواهد شد.

نسخه دنده اتوماتیک پیکاپ کی ام‌ سی T8 سال آینده روانه بازار خواهد شد

از مزایای پیشرانه توربوشارژ پیکاپ کی ام سی T8 می‌توان به مصرف سوخت کمتر، استاندارد آلایندگی یورو 5 و گشتاور بالا در دور موتور پایین اشاره کرد. البته پیشرانه‌های توربوشارژ به کیفیت سوخت حساسیت دارند و باید به خوبی از آنها نگهداری کرد.

پیکاپ کی ام‌ سی T8 از امکانات متعددی چون قفل دیفرانسیل برقی عقب، سیستم کنترل دینامیکی خودرو، پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، ترمزهای چهار چرخ دیسکی به همراه سیستم‌های ABS, EBD, BOS بهره می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟