توضیحات سردار حاجیان در خصوص تمدید گذرنامه زائرین اربعین


توضیحات سردار حاجیان در خصوص تمدید گذرنامه زائرین اربعین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حاجیان در گفتگو با شبکه خبر ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه امروز برای اطلاع از جزئیات تمدید گذرنامه زائرین اربعین توضیحاتی ارائه دادند. مجری: آیا فقط افرادی که گذرنامه با اعتبار کمتر از یک ماه دارند باید مهر مجوز...

توضیحات سردار حاجیان در خصوص تمدید گذرنامه زائرین اربعینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حاجیان در گفتگو با شبکه خبر ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه امروز برای اطلاع از جزئیات تمدید گذرنامه زائرین اربعین توضیحاتی ارائه دادند.

مجری: آیا فقط افرادی که گذرنامه با اعتبار کمتر از یک ماه دارند باید مهر مجوز خروج دریافت کنند یا افرادی که اعتبار گذرنامه شان کمتر از ۶ ماه هم هست باید برای تمدید مراجعه کنند؟

سردار حاجیان، سخنگوی فراجا: عرض سلام، به استحضار مردم عزیز می‌رسانم که از روز شنبه تمامی ادارات گذرنامه، پلیس گذرنامه در سراسر کشور برای تمدید گذرنامه افرادی که گذرنامه آن‌ها از ۱۰ سال گذشته تا به امروز تاریخش منقضی شده است فعال خواهند شد.
چون گذرنامه‌ها اعتبارشان ۵ ساله است، به شرطی این که این گذرنامه سالم باشد، می‌توانند به پلیس گذرنامه مهاجرت مراجعه کنند، هم در مراکز استان و هم در شهرستان‌ها که پلیس گذرنامه دارند.
حتی برای رفاه حال مردم می‌توانند در شهر‌های کوچک به پلیس اطلاعات ما مراجعه کنند و گذرنامه‌های شان را تحویل دهند و تمدید خواهند شد به مدت ۶ ماه تمدید می‌شوند و برای یک بار خروج از کشور و به مقصد کشور عراق و به منظور شرکت در راهپیمایی بزرگ و عظیم معنوی اربعین و این ساز وکار فراهم شده است از فردا اول صبح همکاران ما در سراسر کشور در خدمت مردم عزیز هستند.

مجری: با توجه به این که از فردا شروع می‌شود آیا تمهیدی اندیشیده شده که مردم با ازدحام جمعیت مواجه نشوند؟
سردار حاجیان: در مراکز استان به پلیس‌های گذرنامه، الان تمهیداتی که اندیشیده شده، در شهرستان‌ها هم می‌توانند گذرنامه را تحویل پلیس اطلاعات بدهند و به مراکز انتظامی پلیس اطلاعات مراجعه کنند.
گذرنامه‌هایی که تاریخ شان منقضی شده، حتی که اگر کمتر از ۶ ماه و در واقع کمتر از یک ماه اعتبار دارند بروند، تحویل دهند و همه شهرستان‌های ما پلیس اطلاعات مان پذیرای این گونه افراد هستند که شلوغی و ازدحامی صورت نگیرد.
این معمولا در همان روز تمدید شده و گذرنامه تحویل مردم عزیز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...