سونی قیمت‌گذاری کنسول پلی‌استیشن 5 در اکثر بازارها را افزایش داد


سونی قیمت‌گذاری کنسول پلی‌استیشن 5 در اکثر بازارها را افزایش داد

سونی به تازگی قیمت‌گذاری جدید پلی‌استیشن 5 را اعلام کرده و بر این اساس قیمت کنسول گیمینگ غول ژاپنی در بازارهای اروپا، بریتانیا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین و کانادا افزایش یافته است. این افزایش قیمت شامل حال هر 2 مدل کنسول یعنی نسخه...

سونی به تازگی قیمت‌گذاری جدید پلی‌استیشن 5 را اعلام کرده و بر این اساس قیمت کنسول گیمینگ غول ژاپنی در بازارهای اروپا، بریتانیا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین و کانادا افزایش یافته است. این افزایش قیمت شامل حال هر 2 مدل کنسول یعنی نسخه دیجیتالی و نسخه دارای درایو دیسک بلوری اولترا اچ‌دی شده است.

سونی در توضیح دلایل این افزایش قیمت به عواملی نظیر فضای اقتصادی چالش‌برانگیز در جهان، تورم بالا و چالش‌های ارزی اشاره نموده است. سونی اعلام کرده که اولویت اصلی این شرکت، بهبود وضعیت عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 است؛ چرا که مشکلات عرضه موجب شده تا دسترسی خریداران مشتاق به محبوب‌ترین کنسول بازی جهان با دشواری‌ فراوانی همراه باشد.

بعید است که این افزایش قیمت بر فروش کنسول PS5 تاثیر منفی بگذارد. سونی با کنسول پلی‌استیشن 5 خود به موفقیت چشمگیری دست یافته و این محصول در مقایسه با سری ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت فروش بهتری را تجربه نموده است. بر اساس اعلام موسسه تحقیقاتی Ampere Analysis، سونی تا ماه ژوئن سال 2022 موفق به فروش 21 میلیون دستگاه کنسول PS5 شده است. این در حالیست که فروش ایکس‌باکس‌های تولیدی مایکروسافت تنها برابر با 13.8 میلیون دستگاه بوده است.

سونی قیمت‌گذاری کنسول پلی‌استیشن 5 در اکثر بازارها را افزایش داد

جزئیات مربوط به قیمت‌‌گذاری پیشین و جدید کنسول پلی‌استیشن 5 در بازارهای مختلف جهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما