ایجاد 9000 شغل طی هفته دولت در گلستان/بیشترین مصوبات سفر را داریم


ایجاد 9000 شغل طی هفته دولت در گلستان/بیشترین مصوبات سفر را داریم

گرگان- استاندار گلستان گفت: مصوبات دولت در سفر به استان بی‌سابقه بوده و در میان ۳۱ استان کشور، گلستان بیشترین سهم را از مصوبات دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه بعدازظهر جمعه در جمع مردم گرگان اظهارکرد: سرانه درآمد گلستانی‌ها ۵۶ هزار میلیارد تومان است که باید به ۱۱۲ هزار میلیارد تومان برسانیم و برای رسیدن به این رقم نیاز به ۲۲۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داریم.

استاندار گلستان افزود: بر اساس مصوبه دولت ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای بخش عمرانی، ۱۲۱ هزار میلیارد ریال برای تسهیلات اشتغال‌زا، هفت هزار میلیارد ریال در بخش منابع قرض‌الحسنه‌ای برای سازمان‌های حمایتی و ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ازدواج جوانان پیش بینی شده و همچنین ۲۵۰ هزار ریال برای پتروشیمی و نیروگاه برق در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در این مرحله نقش آفرینی مدیران استانی بسیار مهم است و مدیران باید در امور اجرایی و جذب و تخصیص آن همت و تلاش کنند.

زنگانه ادامه داد: هفته دولت امسال سه هزار و ۲۱۴ پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در این استان افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: برای این پروژه‌ها در مجموع ۹۹ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با افتتاح کامل این طرح‌ها برای ۹ هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!